Anmeldt d. 15. december 2019 fra mobile enheder

Vi trængte til at komme lidt væk hjemmefra.
Hotel Marina var nemt da vi blot skule letbanen og taxa.
Ud over at brusevavndet var koldt, så var opholdet godt.
Betjeningen var venlig og god.
Vi kan anbefale massørerne.
Beliggenheden er gin, dog et der vist kun bus dertil to gange dagligt i weekenden.
Leif Krøldrup Havtorn

Dato for ophold: december 2019
1  Tak, Leif K
Anmeldt d. 3. november 2019

Vi har ofte boet på hotellet, fordi det har svimmingpool til vores børnebørn - og når færgen til Anholt først går dagen efter, er det et godt én-nats hotel. Sidste gang vi boede der (juli 2019) brasede sofasengen sammen, men det absolut værste ved hotellet er manglen på aircondition. Der er en lukket går midt i hotellet, og værelser ud til den får ingen frisk luft, og der skal ikke være ret varmt vejr, før det er utåleligt at komme igennem natten. Jeg tog ind i byen og købte en vifte hér i sommeren 2019 for overhovedet at kunne sove (jeg har boet 10 år i afrika, så jeg er vandt til varme, - men ikke til hoteller, som ikke kan kontrollere indeklimaet, - om ikke andet så ved at man kan få gennemtræk på værelset.
Maden er ikke noget at skrive hjem om, og børnemenuen slet ikke.

Værelsestip: Få ikke værelse ind til gården - og husk en vifte på en varm sommerdag.
Dato for ophold: juli 2019
Tak, kirsten n
Anmeldt d. 5. oktober 2019

Beliggenheden fejler ikke noget, a la Carte maden god, buffet’en kedelig. Serviceminded tjenere og dårlige senge. Små værelser.

Når man betaler for en overnatning på et hotel burde man med rimelighed forvente at sengene er i en ordentlig stand - det er de IKKE på Hotel Marina. Vi fik et værelse med en udslidt seng.. Madrassen var blød og deform - og man måtte kæmpe for ikke at rulle ind i hinanden da madrassen havde en stor fordybning i midten.
Gode senge er essentiel på et hotel og har hotellet ikke det, kan jeg ikke give det mere en 2 stjerner.

Dato for ophold: oktober 2019
1  Tak, LarsHansen
Anmeldt d. 5. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi tog på et forlænget weekendophold, torsdag aften til mandag morgen, til Grenaa på Hotel Marina.
Vi havde booket et værelse med dobbelt + enkeltseng og en tremmeseng. Værelset havde eget bad og toilet, tv med en overflod af kanaler og vi havde fået en elkedel stillet til rådighed.
Værelserne og hotellet generelt er hyggeligt, men trænger generelt til noget renovering.
Det var et rigtig godt udgangspunkt for os som børnefamilie, til at se Grenaa, både den charmerende by, strand, havn og det obligatoriske Kattegat-center.
Hotellet har gode pool faciliteter og en lækker morgenbuffet.
Aftensmaden er også ok, men det lille menukort med små 10 retter, gør at jeg blev lidt skuffet, da min kæreste fik en "kogt" wienerschnitzel.
Jeg synes det er rimeligt at forvente at alle retter bliver serveret fejlfrit hver gang.
Alt i alt vil jeg gerne anbefale både hotellet og restauranten, da vi havde et rigtig dejligt ophold og vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Saermark
Anmeldt d. 15. september 2019 fra mobile enheder

Stedet er som sådan okay. Men servicen er helt i bund ! Ikke så meget som et tak for besøget da man tjekkede nu. Maden ville jeg helt sikkert anbefale, at man køber et andet sted ! Dårlig kød, brændt kalkun bacon ! Får serveret to sølle brød til hovede menuen. hvis du er en mand så skal du helt sikkert ha en snack efter maden.

Dato for ophold: september 2019
Tak, grouleff89