Anmeldt d. 24. juli 2019

Vi overnattede på Grenå strand hotel og heldigvis var det kun 1 nat
Alt er slidt og der lugter ganske forfærdeligt. Møblerne er slidte og ulækre. Værelserne er beskidte og gulvet i badeværelset er så klistret at vi måtte stå på er håndklæde.
Morgen maden er under al kritik.
Så ALDRIG mere dette hotel.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, skaysen05
Anmeldt d. 14. april 2019

Selve hotellet er lidt træt og slidt, men virker rent nok, og tingene fungerer som de skal.
Rimelig morgenmad, dog ikke det store udbud at vælge imellem, men det der er er godt.
God og flink service.
Vi fik en dejlig stor altan, og dejlig udsigt til å, sø og hav.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Jens K
Anmeldt d. 8. marts 2019

Hotel Grenå Hotel er et hyggelig hotel med gammeldags indretning og smukke malerier.
Værelserne har hvad der skal være, så helt fint. Morgenmad ok.
Ligger ved meget smuk område tæt på vandet.
Kattegatcentret er 5 minutters gang fra hotellet og kan varmt anbefales.
Vi kommer gerne igen !!

Dato for ophold: februar 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Britta S
Anmeldt d. 24. februar 2019 fra mobile enheder

Vi var 4 personer der havde en enkelt overnatning på hotellet og det var en rigtig dårlig oplevelse. Hotellet var rigtig skidt og der var en rigtig dårlig lugt. Indretningen var smagløs og meget slidt. Ejeren skulle nok have taget sig sammen noget før med hensyn til renovering. Der var ingen brandalarmer. Morgenmaden var kedelig. Trist for hoteller ligger godt i Grenå. Kommer helt sikkert ikke tilbage.

Dato for ophold: februar 2019
2  Tak, Vandborg
Anmeldt d. 15. juli 2018

Vores værelse var af ringe standart.Meget slidt. Møbler plettede og ikke indbydende. Vores værelse var ikke moderniseret, Muligvis er andre rum ok. Hotellet er generelt slidt. Morgenmad acceptabel, men ikke spændende. Værten venlig, den daglige rengøring sikkert ok.
Dog ikke et hotel vi vil booke igen, trods fin central beliggenhed.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, HanneG190