“Gennemført, lækkert, og eminent service”
Anmeldelse af MundGodt

MundGodt
Reservér bord
man. 27/9
20:00
nr. 1 af 31 Restauranter i Grenaa
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk lækker mad, super godt engageret personale, man føler sig som gæst fuldstændig i centrum, godt humør, og dog super professionelt….

Tak, boa423

Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Fik hurtigt anvist et bord til 4 i den hyggelige gårdhave ⭐️
Tjeneren var hurtigt ved bordet med menukort ⭐️
Bestillingen lød på 4x frokost burger.. køkkenet var hurtig med maden og det smagte pragtfuldt, perfekt stegt bøf og perfekte fritter ⭐️
Tjenerne var meget imødekommende, snaksalige og kunne deres kram med serveringen ⭐️
Efter 7 timer er jeg stadig mæt ⭐️

Det kan kun blive til max antal stjerner, kommer der meget gerne igen. Deres stjerneskud lød meget spændende (serveret med syltede rødløg og tomatiseret Mayo) det må prøves

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Krelle007
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Dejligt spisested midt i Grenaa. Havde ikke kendskab til mundgodt, men hold nu op noget lækkert og frisk mad. Og personalet var meget OBS på at alle havde det godt og ikke manglede noget. Kommer helt sikkert igen, sammen med familien, den oplevelse skal de ikke gå glip af.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, janej462
Anmeldt 14. juni 2021 fra mobile enheder

Lækre i hyggelige lokaler, Perfekt og venlig betjening. Maden var virkeligt smagfuld og lækkert tilberedt. Hvis jeg boede i Grenå ville jeg gå der meget ofte

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, jakobh818
Anmeldt 29. maj 2021 fra mobile enheder

Super dejlig mad. peberbøffer var super mør og tilbehøret var rigtig lækkert. Udvalget af drikkevare er stort og varieret. Betjeningen var helt i top. De får vores varmeste anbefalinger.

Dato for besøg: april 2021
1  Tak, Traveler58736330490

Rejsende, der kiggede på MundGodt, kiggede også på

Grenaa, Northdjurs Municipality

Har du været i MundGodt? Fortæl om dine oplevelser!