“super god oplevelse”

lør. 25/5
20:00
nr. 2 af 34 Restauranter i Grenaa
Anmeldt 18. juni 2018

Havde den fornøjelse at invitere min nærmeste familie til restaurant Mundgodt.
Det var en knaldgod oplevelse. Lige fra booking af bord, hvor vi forespurgte om laktosefri mad til en deltagerne, til vi ankom hvor der var styr på netop den del af aftalen.
Hvad angår maden, var den for alle bare helt i top. Helt enkel serveret, så den bare så indbydende ud. Vinen var tiptop. Prisen var ligeledes favorabel, når man tænker på den gode mad og vin vi fik serveret. Vi var desuden så heldige, at vi kunne sidde i deres dejlige og hyggelige udendørs gård.Tjenerne var bare friske og helt kompetente. Mundgodt kan kun anbefales.

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, mikkjan

Anmeldt 26. maj 2018

Dejlig oplvelse. Vi fik en 2-retters menu. Servicen var professionel og nærværende. Fik det møreste stykke kød til hovedret og en usædvanlig god rød grød til desert. Et sted jeg varmt kan anbefale. Jeg kommer igen ved næste lejlighed.

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, Elva G
Anmeldt 10. maj 2018 fra mobile enheder

Vi valgte hver 3 forskellige retter - så vi fik 6 forskellige velsmagende retter med dejlig vin. Serveringen var meget nærværende og kompetent - tak for en dejlig aften, vi kommer igen.

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, annehU3618ND
Anmeldt 6. april 2018 fra mobile enheder

Havde hørt godt om stedet, så var på besøg med en kammerat. Vi fik serveret den møreste ribeye som hovedret, samt en lækker rødgrød til dessert. Servicen, atmosfæren og ikke mindst maden var fantastisk. Kan varmt anbefale restaurant Mundgodt - lækker mad til en favorabel pris

Dato for besøg: april 2018
Tak, Frank L
Anmeldt 5. april 2018 fra mobile enheder

Besøgte Mundgodt den 4. april 2018. Det er sjældent man oplever en restaurant som i den grad er passioneret omkring sit fag. Både maden og serveringen var ud over det sædvanlige. Kan klart anbefales. Et sted jeg med garanti vil besøge igen.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Dreamer765253

Rejsende, der kiggede på MundGodt, kiggede også på

Grenaa, Northdjurs Municipality

Har du været i MundGodt? Fortæl om dine oplevelser!