“Fantastisk oplevelse!”
Anmeldelse af Den Græske Restaurant

Den Græske Restaurant
nr. 12 af 31 Restauranter i Grenaa
Anmeldt 13. august 2021

Vi har 4 voksne og 2 børn været ude og spise på den græske restaurant. Vi sad udenfor, da det var dejligt vejr. Udenfor var der hyggelige café borde med en lidt bistro-agtig stil, det var super hyggeligt! Maden var i høj kvalitet og super lækker. Der var også børnevenlige retter og et fint udvalg af lækre retter. Alle var vilde med deres mad, og det var alt i alt en super god oplevelse!
10 ud af 10 stjerner herfra

Tak, camillanE7008SE

Anmeldt 3. januar 2020

Hos den græske får man altså byens lækkereste pizza.
Du får virkelig noget for pengene, og en go service ☺️

Dato for besøg: december 2019
Tak, MadsDalle
Anmeldt 13. juli 2019 fra mobile enheder

Man får hvad man betaler for, og det er 4 ganske udmærkede pizza vi fik.
Vi nød aften solen og hyggede os. Meget mere er der ikke at sige til det

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 802kennn
Anmeldt 16. juni 2019

Vi havde et ærinde søndag aften i Grenå. Hvor skal man spise? Vi endte lidt tilfældigt på Den Græske Restaurant og fik en oplevelse et godt stykke over vores forventninger. Mixed grill med souvlaki, lammekotelet, græsk hakkebøf, kartofler, tzatziki, salat. Det smagte fremragende. Og naturligvis med retsina til. Betjeningen var venlig og imødekommende. Vi sad udenfor i aftensolen og følte os heldige at vi tilfældigvis var endt her på Den Græske i Grenå.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Ole G
Anmeldt 5. juni 2019

Vi kom forbi til en aftensmad, havde søgt på Google og faldt over navnet Den Græske restaurant. Det har INTET med en græsk restaurant, men et billigt dårligt pizzeria. En af os bestilte kylling burger, den var uspiselig.
Min pizza var noget af det ringeste jeg har smagt og da jeg havde kæmpet mig gennem lidt under halvdelen af pizzaen opdager jeg et stort langt hår, FØJ.

Kan bestemt ikke anbefale dette sted. Pudsigt nok også helt tomt selvom der var Late Night i byen, men vi orkede ikke at finde et andet sted, det skulle vi have gjort.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, mesl27

Rejsende, der kiggede på Den Græske Restaurant, kiggede også på

Grenaa, Northdjurs Municipality

Har du været i Den Græske Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!