Fastlås den laveste pris fra disse websites
183 $
Expedia.com183 $
Tripadvisor183 $
eDreams
Hotels.com183 $
Priceline192 $
CheapTickets183 $
Anmeldt d. 6. august 2021

Vi har efterhånden haft en del ophold på Glostrup Park Hotel ..og har egentlig altid været tilfredse.
Denne gang var en lidt splittet oplevelse. Værelset vi fik lå ind mod den lukkede gårdhave. (Og kunne måske godt have trængt til en grundigere gulvvask/støvsugning inden vi kom) I brusekabinen lå en ordentlig tot hår.. Generelt er der ikke ret meget plads hvis man vil pakke lidt ud/tømme kufferten.
Der var ret varmt mens vi opholdt os i Glostrup. På værelset kan kun det lille vindue åbnes, og der kom absolut ingen luft ind. Vi lånte en ventilator, men det hjalp ikke meget.
Efter snak med den yderst hjælpsomme receptionist om aftenen blev vi flyttet til business class, hvor der er aircondition. Men.. det blev det ikke ret meget bedre af. Det kunne ikke rigtig køle ned. Værelset var støvet da vi overtog det, og selv efter rengøringen havde været der var det stadig lige støvet. (Især vindueskarm)
Lækker morgenmad, men kunne måske ønske noget mere rundstykke lignende (når det nu er 4 * hotel) i stedet for de meget bløde boller.
Venlig og smilende personale både i receptionen og i det fine orangerie.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Monica W
Glostrup Park Hotel, Gæsteservice/reception hos Glostrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2021

Vi beklager, at dette ophold ikke levede op til jeres forventninger. Vi tager selvfølgelig din feedback til eftertanke og prøver at imødekomme vores gæsters ønsker så godt som muligt.

Anmeldt d. 18. maj 2021 fra mobile enheder

spiste på restauranten efter møde i jeres lokaler. Må sige maden var under al kritik. unghane tør, meget små portioner., 3 små kartofler, vandet sause uden smag. Dessert: rabaerber saft, som mere virkede som en gang tynd saftevand med en klat ringe is, som man ikke kan være bekendt at serverere, var uspiseligt. Glad for jeg ikke selv skulle betale for det. Tør næsten ikke skrive, vi var 5 i selskabet som rundede burgerking på vej hjem. Siger lidt om maden. Beklager

Dato for ophold: april 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Søster S
Glostrup Park Hotel, Gæsteservice/reception hos Glostrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. maj 2021

Tak for din feedback. Vi arbejder hårdt for at gøre vores gæster tilfredse, og vi sætter stor pris på din feedback! Vi tager selvfølgelig din feedback til eftertanke og giver det videre til køkkenet og konferencen. Vi beklager meget. Mvh. Louise Edobor, Hotelchef, GPH

Anmeldt d. 11. marts 2021

Dejligt centralt beliggende hotel. Fint værelse (business) som levede op til formålet. Rent og pænt. God morgenmad trods lukket restaurant. Oplevelsen af at blive irettesat af receptionisten for at tale med en medrejsende på gangen kunne jeg godt have været foruden.

Dato for ophold: marts 2021
Tak, annittadragsdalp
Glostrup Park Hotel, Gæsteservice/reception hos Glostrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. marts 2021

Kære Annita, tusind tak for din konstruktive tilbagemeldelse. Vi beklager, at du følte dig irettesat, det var bestemt ikke hensigten. Vi er dog nødsaget til at reagere, hvis andre gæster henvender sig til os i forbindelse med ønsker og anker i fohold til deres ophold. Men vi kan tage tonen til efterretning en anden gang, absolut. Mvh JO/receptionen.

Anmeldt d. 4. januar 2021

Fint værelse. MEN restaurant lukket pga covid 19. Derfor skulle man hente sin morgenmad i reception. Også ok. Dog hentede vi kun en morgen, det var så ringe, at vi ikke gad hente anden morgen. EN tør bolle og lidt plastic ost/syltetøj til. INGEN kaffe ja intet andet. Man havde ikke engang gidet gå til bageren efter frisk brød. Man kunne have vendt en træls oplevelse til en super hyggelig oplevelse, hvis man bare havde gidet. Evt lavet en bakke med noget godt brød, lidt ost og pålæg, evt et ymerprodukt, juice og mest af alt en ordentligt kop kaffe/the. Og som ekstra hån var der et skilt i elevator, at man skulle nyde sin morgenmad på værelset. Hm der var jo intet mad at nyde!! Da vi nævnte den manglende morgenmad fik man bare at vide, at det var pga covid... ja den stakkels virus kan åbenbart undskylde alt, også dovenskab. I prisen er der jo inkluderet en stor morgenmadsbuffet, så man føler sig både sulten og snydt. Godt Mac D havde åbent

Dato for ophold: december 2020
Tak, inge k
Glostrup Park Hotel, Gæsteservice/reception hos Glostrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. januar 2021

Kære Inge, endnu engang tak fordi du giver dig tid til at anmelde hotellet. Som du ved, har vi allerede responderet på selvsamme anmeldelse en gang tidligere. Og svaret her er desværre det samme. Vi må ikke, hverken servere eller udlevere, forplejning der ikke er pakket ind. Ligesom vi heller ikke må tillade, at vores gæster spiser i vores offentlige rum. Dette er en restriktion fra regeringen. Og dette er en restriktion, der gør sig gældende for alle spisesteder i Danmark pt. Så indtil 17. januar må vi, ligesom vores gæster, lide under et yderst antal begrænsede ressourcer og dermed også mulighed for at optimere det samlede indtryk. Vi vil så gerne, og vi kommer stærkt igen. Dog ikke i sammenligning med MacDonalds. Vores restaurant La Cocotte er formidabel. Også i forhold til vores store og variende morgenmadsbuffet. Du vil ikke blive skuffet. Hvis I altså har mod på at besøge os, når Danmark åbner fuldtalligt op igen. Og husk, vores Front Desk er stadig bemandet 24/7. Vi er her for at hjælpe vores gæster. Det kræver blot, at man spørger os. Mvh JO/receptionen.

Anmeldt d. 29. august 2020

Et hotel med høj standard. Rent og pænt til en fornuftig pris. God morgenmad og professionelt personale. Hotellet ligger perfekt i forhold til København og i fin afstand til diverse events og seværdigheder på Sjælland. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, Torben R
Glostrup Park Hotel Hotel, Gæsteservice/reception hos Glostrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. september 2020

Kære Torben,
Tak for din fine anmeldelse. Vi sætter stor pris på, at vores gæster tager sig tid til at anmelde os om det er med ris eller ros, for ellers kan vi ikke forbedre os.

Vi håber at kunne byde velkommen snarest.

Mvh. Louise Edobor, GPH