Anmeldt d. 17. juni 2020 fra mobile enheder

Glostrup park hotel er gode til at dække dine behov og er venlig og imødekommende. Her ligger la Cocotte. Glostrups bedste restaurant Hotelllet er nemt tilgængeligt fra motorvejen. Værelserne er meget fine.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, kennethobeling
Glostrup Park Hotel Hotel, Gæsteservice/reception hos Glostrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Kenneth,
Tusinde tak for din fine anmeldelse. Vi sætter stor pris på, at vores gæster tager sig tid til at anmelde os, om det er med ris eller ros, for vi kan ikke forbedre os, hvis vi ikke får at vide, hvis der er noget galt.
Vi håber at kunne byde dig velkommen igen snart.

Mvh. Louise Edobor

Anmeldt d. 24. maj 2020 fra mobile enheder

Havde nogle rigtige gode dage på dette super hotel. Værelserne er rigtig gode, og så har de en kokkeelev, mener han hedder Emil, som laver verdens bedste omelet. Hotellet ligger kun 10 min gang fra S toget, og i løbet af en halv time står man i centrum af kbh.
Bestemt ikke sidste gang vi bor der.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, Rathje-jensen
Glostrup Park H... H, Receptionist hos Glostrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. maj 2020

Kære Ratjhe-jensen,

Af hjertet tak! TAK for den super fine tilbagemelding, hvor er det dejligt at høre at i nød jeres ophold. De rosende ord til vores kokkeelev Emil, vil jeg fluks lade gå videre :-)

Vi glæder os til at byde velkommen igen.

De bedste hilsner
Anja, receptioenen

Anmeldt d. 25. februar 2020 fra mobile enheder

Et hotel i den bedre ende. Gode værelser med god plads og praktisk indrettede. På stedet er der en meget god restaurant i den dyre ende. I baren kan der fås enklere mad til lidt billigere penge. Der er også fitness og sauna. Større lobby med pejs. Morgenmaden er virkelig god.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, janlM691TQ
Glostrup Park H... H, Receptionist hos Glostrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. februar 2020

Kære Jan, vi kan ikke få armene ned! Tusind tak for denne yderst fine anmeldelse. Det er en fornøjelse at få bekræftet, at vores gæster er glade for at besøge os. Næste gang så fortæl gerne, hvad vi kan optimere for at for full score. Mvh JO/receptionen.

Anmeldt d. 23. januar 2020 fra mobile enheder

Det er et rigtig fint hotel, som udbyder gode konferencelokaler. Deres værelser er rigtig pæne og moderne. Boede i business class værelse, som klart kan anbefales. Dog med en anelse støj fra vejen af, hvis man bor derud imod. Personalet er venlige, men et smil ville gøre meget..

Dato for ophold: januar 2020
Tak, idahavn
Glostrup Park H... H, Receptionist hos Glostrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. januar 2020

Kære Ida, vi er så¨glade for, at vi i det store overblik har formået at imødekomme de fleste af dine forventninger. Næste gang så spørg gerne efter Business Class vendt mod bagsiden af hotellet. Og smilet skal vi forsøge at trække bedre op :-)

Mvh JO/receptionen

Anmeldt d. 30. december 2019

Julebuffet med alt hvad dertil hører - specielt er egne opskrifter på tilberedning helt i top.virkelig en oplevelse - ikke så længe til næste jul. Men ind imellem kommer
Påske og Pinse - og andre muligheder for et besøg - det er det værd.

Dato for ophold: december 2019
Tak, joergen-q
Glostrup Park H... H, Reception hos Glostrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. januar 2020

Kære Jørgen, tusind tak for disse yderst pæne ord omkring Orangeriet. Vi er selv ganske stolte af vores restaurant. Måske næste gang, du har lyst til at kombinere dit ophold med en overnatning også? Hold øje med vores tilbud på vores hjemmeside. Fredage og lørdag tilbyder vi tit, hvad vi kendetegner som et Gourmetophold, middag og stayover inkluderet. Det giver dig således også mulighed for at gå ombord i vores vidunderlige og velassorterede morgenbuffet. Mvh JO/receptionen.