“Dejlig atmosfære, god mad og top dollar betjening”
Anmeldelse af Restaurant Flammen

Restaurant Flammen
Anmeldt 30. januar 2020

Udover den gode mad og de hyggelige omgivelser fik vi en xtra god oplevelse. Da vi havde betalt og var tilfredse med prisen og var på vej ud, blev vi løbet op af vores tjener og fik kr. 250,- tilbage idet der var sneget sig en regnefejl ind pga. delvis betaling med gavekort. Det kalder jeg ærlighed og sætter stor pris på. Tak til Maria :)

Tak, Hornuglen

Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Maden er rigtig god til prisen, især hvis man kan lide kød. Dog ret småt i Glostrup, man sidder meget tæt.

Tak, 626viktorianord
Anmeldt 20. januar 2020

Det var en god oplevelse for os at blive introduceret til denne kæde. Vi følte os godt serviceret af det venlige personale i en rar, afslappet atmosfære..

Ved bedømmelse af kvalitet i forhold til prisniveau synes vi, at der var god overensstemmelse.

Borde og stole var udmærket for vore svage rygge, og den afdæmpede musik var tilpas

Tak, flemmingriget
Anmeldt 14. januar 2020

Er man meget sulten og elsker kød, meget kød, så er dette stedet. Men er man normalt spisende, så er der mange restauranter som er hyggeligere. Denne restaurant, er det som jeg kalder en "foderstation".

Tak, Tom B
Anmeldt 30. december 2019

Maden, personale, pris - alt perfekt for en god aften i venners lag. Stort udvalg af al slags kød tilbehør salater og drikkevarer - for store og små.

Dato for besøg: december 2019
Tak, joergen-q

Rejsende, der kiggede på Restaurant Flammen, kiggede også på

Glostrup, Brøndby Kommune
Glostrup, Brøndby Kommune

Har du været i Restaurant Flammen? Fortæl om dine oplevelser!