Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Smuk beliggenhed for et rigtig fint hotel med fine værelser. Morgenmadsbuffen var rigtig fin også, men god renlighed ved afrydning af borde.
Alt i alt et godt besøg, det der dog trækker ned var en ubehagelig behandling ved front desken som jo desværre er hotellets ansigt udad til.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 3idab
Anmeldt d. 12. juni 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte hotellet i forbindelse med en lidt længere ferie i dk. Beliggenheden og omgivelserne er meget fine. Hotellet noget slidt. Specielt værelserne. Restaurant og brasseriet var pænt. Rengøringsstandard under middel. Morgenmaden bar præg af at være lavet tidligt om morgenen, og ikke fornyet senere. I spiste morgenmad 8.30. Her var æg, pølser og bacon kolde/lunkne. Synd, for det var en pænt morgenbord med gode råvarer. Totaloplevelsen var ok.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, KurtBuhl
Anmeldt d. 1. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket et weekend ophold med 3 retters aften menu og morgenmad. Alt var som det skulle være: god mad, dejlig "nede på jorden" betjening og super hyggelige omgivelser ned til Arnbjerg parken. Vi kommer igen

Dato for ophold: maj 2020
Tak, 855knudp
Anmeldt d. 3. august 2019 fra mobile enheder

Dejligt rolig hotel i rolige og grønne omgivelser midt i Arnbjergparken og Varde by.
Maden aften og morgen er præcis som man forventer til prise.
Vestkysten er inde for kort afstand, og Varde by og golfbane er bestemt et besøg værd.

Dato for ophold: august 2019
Tak, H2056STmichaels
Anmeldt d. 18. juni 2019 fra mobile enheder

Vi har en gruppe, der var indkvarteret på hotellet.
Jeg havde besøgt hotellet i oktober 2018, og alt var stadig perfekt. Fine værelset med flot udsigt, rent og pænt overalt,
Flot morgenmadsbuffet, og god service fra personalet.
Jeg kom sent søndag aften, og den unge tjener sørgede straks for en pariserbøf og et stjerneskud, selvom det var lige ved lukketid. Glæder mig til at komme tilbage på et senere tidspunkt.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, 576nickw