“Nytårs mad ”
Anmeldelse af Von Lügenhals

Von Lügenhals
nr. 3 af 84 Restauranter i Varde
Prisklasse: 11 US$ - 44 US$
Beskrivelse: Kejserlig privilegeret kro, grundlagt i år 1626 Kaiserlich Privilegiertes Gasthaus - Gegründet 1626 God mad af danske lokale råvarer tilpasset sæsonerne i rustikke omgivelser I 2018 blev området VARDE GARTEN opført. Undervejs i byggeriet af bl.a. kunsthave, pavillon, boder og hotel blev der fundet nogle gamle ruiner. Disse ruiner viste sig at stamme fra en gammel kro. Under yderligere undersøgelse af ruinerne fandt man et hemmeligt rum samt adskillige historiske dokumenter. Disse bekræftede, at kroen var den eneste kejserlig privilegerede kro i Danmark og blev grundlagt i år 1626 med navnet Von Lügenhals. Kroen blev efterfølgende nænsomt restaureret og er nu genåbnet.

Dejlig nytårs mad som var nem at tilberede og anrette efter jeres anvisninger og der var rigeligt med mad . Kan stærk anbefales ...godt nytår

Dato for besøg: januar 2023
Tak, LeneK328

Vi kom ned for at fejre 75 års fødselsdag på Von Lügenhals, af to omgange, både med familie og i venners lag. Dejlig mad, god vin og flink betjening

Tak, lilliansX405MV
Anmeldt 21. december 2022

Har brugt "det hemmelige rum" til forretningsmøde og julefrokost.

To vidt forskellige arrangementer, men fælles for begge er at de begge blev afviklet yderst professionelt.

Rammerne er helt fantastiske, hvem havde anet at der ligger sådan en perle midt i Varde.

Tak, 354bjarnee
Anmeldt 19. december 2022

Hyggeligt sted. God atmosfære. God mad i høj klasse til rimelige priser. Venlig og opmærksom betjening. Og om sommeren byder en dejlig gårdhave velkommen.

Tak, Jochen M
Anmeldt 12. december 2022

Vi var de eneste der var der, så mon ikke kokken havde tid til at stege en Steak..Nej, den var forestegt og var nok en, de ikke havde fået solgt fra dagen før...Det bliver tørt og uden saft...Kedelig, kedelig......

Tak, 62viviant

Rejsende, der kiggede på Von Lügenhals, kiggede også på

Har du været i Von Lügenhals? Fortæl om dine oplevelser!