“Dårlig”
Anmeldelse af Restaurant Gl. Daws

Restaurant Gl. Daws
nr. 28 af 75 Restauranter i Varde
Anmeldt 22. august 2020

Dårlig og langsom betjening, kold mad og ville ikke varme den, løj 2 gange om nødder og fandt tydelige mandler (har allergi), dårlige krebs, mad lugtede kraftigt af røg, fjernede først den sidste persons tallerken 30 min efter vores andres.

Tak, Step3102

Anmeldt 5. august 2020

Hyggelig sted med god mad, Vardes bedste kop kaffe og et dejligt personale. Vi havde en fantastisk god dag.

Tak, 204birtez
Anmeldt 28. juli 2020

Pæn og hyggelig gammelt spisested i Varde, med stort udeområde, og lige fået ekstra indendørs lokale, kvik servitrice.

1  Tak, 855JohnL855
Anmeldt 25. juli 2020

Endelig en en restaurant der altid har stegt flæsk ad libitum på menuen Ventetiden føltes lidt lang, men det gjorde ingenting for maden var perfekt!!
Dejlige lokaler og god og venlig betjening. Her vil jeg komme igen!
Det eneste jeg har noget at sætte en finger på, er deres Gin Hass. Drinken smagte dejligt, det var bare ikke en Gin Hass, som jeg kender den. Den manglede både lime og mynte, og så smagte den af appelsin og ikke mango. Men måske har de en lokal opskrift

Tak, Sanny K
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Fremragende frokost. 4 forskellige retter med Luksus smørrebrød og gammeldaws platte som alle var fantastiske. God smag og rigelig med mad. Super service oveni.

1  Tak, 253katerinak

Rejsende, der kiggede på Restaurant Gl. Daws, kiggede også på

Har du været i Restaurant Gl. Daws? Fortæl om dine oplevelser!