“Fremragende frokost. 4 forskellige”
Anmeldelse af Restaurant Gl. Daws

Restaurant Gl. Daws
nr. 26 af 78 Restauranter i Varde
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Fremragende frokost. 4 forskellige retter med Luksus smørrebrød og gammeldaws platte som alle var fantastiske. God smag og rigelig med mad. Super service oveni.

Tak, 253katerinak

Anmeldt 1. marts 2020 fra mobile enheder

Fik Herregårdsbøf og Dansk bøf. Kødet var næsten ikke til at spise. Tørt -fladt og svært at synke også uden smag. Bad om mere bearnaise for at få det ned. Saucen var kogende og havde været en tur i mikroovnen, hvad vi også tror bøfferne havde været. Vi var 4 og den ene fik Wienerschnitzel, der var OK
Hvor var vi skuffede. Vi sagde det til tjeneren, som svarede, at det var hun da ked af, men vi kunne få en kop kaffe. NEJTAK!
Var der i går 29/2-2020

1  Tak, 95kirstenk
Anmeldt 15. februar 2020

Fremragende vel tilberedt og varm mad og til en rimelig pris- dejlige rolige omgivelser - smilende og venligt personale

Dato for besøg: november 2019
Tak, 616kirstene
Anmeldt 9. februar 2020 fra mobile enheder

Min første oplevelse på Gl. Daws i Varde var lidt blandet.
Service:
Servicen var ikke god, og dette påvirker desværre oplevelsen i sin helhed.
Vi bestilte wienerschnitzel, og efterspurgt brun sovs til. Men “det gør hun ikke” var svaret. Lidt ærgerligt.
Adspurgt efterfølgende kunne vi dog tilkøbe dette.
Tjeneren virkede til at have meget travlt- på trods af der måske var 5 borde med gæster i restauranten ( som er ret stor)
Hun tog fejl af bestillingerne og spurgte blot om vi så ikke ville have dette.

Maden:
Wienerschnitzelen var god, dejligt smørstegt, og det var gode brasede kartofler til.
Selv desserten som var gammeldags æblekage smagte dejligt.
Dog var citronfromagen frygtelig.

Omgivelser:
Hyggeligt

Tak, Anhope
Anmeldt 9. februar 2020 fra mobile enheder

Jeg tror der var lidt for travlt idag, vi plejer at være yderst tilfredse, men idag var betjeningen ikke særlig god, det virkede som om det var ubelejligt at vi kom selvom vi bestilte bord flere dage i forvejen og citronfromagen var uspiselig. Øv øv når man har inviteret familien til frokost .

Tak, AnetteHoustrup

Rejsende, der kiggede på Restaurant Gl. Daws, kiggede også på

Har du været i Restaurant Gl. Daws? Fortæl om dine oplevelser!