“Dejlig mad”

nr. 67 af 79 Restauranter i Varde
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 10. august 2021

Vi var her i ferien og fik rigtig dejlig mad, som blev serveret af en sød og smilende tjener. Selvom der var travlt, følte vi os ikke overset. Så et sted der er værd at køre efter.

Tak, Frank R

Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Aldeles fremragende mad og god service selv om der var travlhed. Gode priser og alsidigt menukort. Store portioner og dejlig mad. Kan BESTEMT anbefales.

Tak, 627prebenp
Anmeldt 26. juli 2021

Gå langt uden om denne café. Kokken var lettere overrislet, glemte noget af bestillingen og var temmelig træt af sit job. Endte dog med at vi fik 2 fadøl gratis. Et op lagt emne til tv serien "0 stjerner"

Tak, nielsjm
Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Her går man ikke op i friske råvare.
Kødet var stegt tørt og pomfritterne var brændte.

Tjenerne var svære at få øje på.

Stedet ligger centralt på torvet.

Tak, KritikkerR
Anmeldt 22. juli 2021

Vi ventede først 15 minutter på at få kontakt til en tjener og få bestilt drikkevarer. Derefter ventede vi yderligere 30 min. på igen at få kontakt med en tjener, som på intet tidspunkt i løbet af den halve time undte os nogen form for opmærksomhed. Da det lykkede os at få kontakt, forklarede man den lange ventetid med travlhed. Derefter ventede vi yderligere 10 min. for blot at få af vide, at vores bestilling ikke var blevet registreret. Vi valgte at forlade cafeen for at spise et andet sted. Er man sulten, så find et andet sted at spise.

Tak, 633sined

Rejsende, der kiggede på Rådhus Cafeen, kiggede også på

Varde, Sydjylland
Varde, Sydjylland

Har du været i Rådhus Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!