“Katastrophe ”

nr. 63 af 75 Restauranter i Varde
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Den absolute dårligste oplevelse vores lille familie har haft nogensinde. Maden var simpelthen uspiselig og en næsten lige så dårlig betjening.

Tak, 279jespern

Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Stedet er rigtig hyggeligt, men derudover er der ikke så meget positivt at sige.
Tjenerne render forvirret rundt, og har generelt ikke styr på så meget. Overordnet set et meget lavt serviceniveau.
Maden ventede vi på i 30-40 min, og da den kom var den brændt.
Det hele set i lyset af aftenmenuens høje priser, var det ikke en anbefalingsværdig oplevelse.

Tak, Adamtoftemark
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Ankom som de eneste på restauranten en søndag ved 18-tiden i sommerferien. Alle border var beskidte, og skulle tørres af før vi kunne sætte os. Senere kom der flere besøgende. Betjeningen var venlig, omend virkede lidt sløv. Børnene fik en børnetallerken, som var fin, med et udvalg af børnefavoritter. Maden til os voksne var til gengæld noget kedelig. Ok, uden at være prangende. Min bøf var tør og lidt sej, men kartoflerne var gode. Man kunne få øl fra det lokale bryggeri, hvilket var godt.

Tak, KennethA389
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ankom kl. 19 og ønskede at bestille mad - ellet ihvertfald bare drikkevare. En meget uhøflig tjener sagde der vi gå 30 min før hun overhovedet ville tage imod vores bestilling og mad skulle vi vente mindst en yderligere time på - og der var altså ikke travlt. Der var max. 10 mennesker i hele cafeen. De skulle nok have lukket for bestilling i stedet for denne uheldige løsning. - desværre var vi ikke imponeret.

Tak, 3idab
Anmeldt 9. juli 2020 fra mobile enheder

Imponerende at man kan være bekendt at servere så dårlig mad. Fiskefileten var friturestegt helt sort og smagte af “fisk” alt grønt var alt andet end frisk. Kyllingesalat var direkte tarvelig. Hæv dog priserne og server noget frisk og lækkert. Vi fik 4 forskellige retter og intet var lækkert. Øv øv

Tak, madsj164

Rejsende, der kiggede på Rådhus Cafeen, kiggede også på

Varde, Sydjylland
Varde, Sydjylland

Har du været i Rådhus Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!