Claus R
Vordingborg, Danmark

Sov godt i Varde

Anmeldelse af Hotel Varde
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 13. aug. 2023
Hyggeligt hotel med virkelig fine værelser. Parkering umiddelbart udenfor værelset og lille cafebord med stole udenfor hvert værelse.
Pæne afstemte værelser med gode senge og dyner/puder. Man sov virkelig godt.
Mulighed for at spise på hotellet. Dog kun en forudbestemt 3 retters menu hver dag.
Flot varieret morgenbuffet.
Dato for ophold: august 2023
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
1.506 kr.
14.0 km fra Hotel Varde
Restaurant
Vis flere hoteller i Varde
Anmeldt d. 15. januar 2023

Motel style med parkering lige foran værelset... Dejlig praktisk. Virkelig pænt værelse med gode senge. Dobbeltseng bestod af to madrasser, som vi (mor og voksen datter) uden problemer kunne rykke fra hinanden. Pænt og rent. Dejlig og tilstrækkelig morgenmad selvom vi først kom en halv time, inden morgenmad tiden sluttede. God service ved indcheckning hvor de lagde nøglen et aftalt sted, da vi pga uheld på motorvejen blev knap to timer forsinkede og derfor først ankom efter kl 23

Værelsestip: værelse ind mod gårdspladsen var fint og stille
Dato for ophold: januar 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Janice K
Anmeldt d. 2. september 2022 fra mobile enheder

Nemt at finde, men ligger i et industriområde lidt udenfor for byen, så sker ikke der store. Fik værelse 15, som faktisk ikke er et værelse men en opholdsstue for alle andre værelser, så var sat 2 senge op til os der. Ok for 1 nat men heller ikke mere. Morgenmaden var ikke det store, men var hvad der skulle være.

Dato for ophold: august 2022
Tak, sirbech
Anmeldt d. 15. maj 2022

Små fine værelser/lejlighed med bløde 140 cm senge. Der er 2 stk. Lille tekøkken, stort badeværelse. Fin og lækker morgen buffet. Ca. 2 km ind til centrum af Varde. Parkering lige uden for lejligheden, ingen trapper. Lille bord og stole foran rummet.
Det er mere motel end hotel, men er perfekt som opholdssted hvis man skal rundt omkring området i dagtimerne. Mulighed for forudbestilt aftensmad mandag til torsdag. Venligt personale.

Værelsestip: Værelse 15-21 har morgensol 34-43 har aftensol
Dato for ophold: maj 2022
Tak, hogas
Anmeldt d. 19. august 2021 fra mobile enheder

Udmærket hotel med gode værelser og parkering lige udenfor værelset.
Venligt personale og fin spisesal til den gode morgenmad. Pænt og rent.
Fint med et lille trinettekøkken på værelset inc. køleskab med lille fryseboks. Ikke særligt dyrt sted.
Der var dog en konstant mekanisk støj i værelset men der var ingen ventilator, hverken i værelset eller på badeværelset.
Intet menukort og det var desværre kun muligt at vælge dagens ret til aften.

Værelsestip: Værelser der vender væk for vejen er bedst. Parkering direkte ved værelset. Trinettekøkken med køleskab på værelset.
Dato for ophold: august 2021
Tak, vipsek2017
Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Ved ikke hvad definitionen af et hotel er men synes ikke Varde hotel lever op til hvad jeg forventer af et hotel.
Vi havde bestilt et familje værelse og fik også et med køjeseng. Som sådan helt ok. Men der var meget trængt med pladsen i værelset. Badeværelset som lå længst inde havde ingen effektiv ventilation så hele værelset blev meget fugtig når man havde været i bad.
Morgenmaden som var inkl var ikke imponerende. Lidt brød og pålæg, yoghurt og juice. Intet varmt.
Vores værelse lå ud mod den store hovedvej som resulterede i meget støj når vinduet var åbent og eftersom det var eneste ventilation var det ikke en mulighed at lukke det.
Vi kommer nok ikke tilbage hertil.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, BrianS7108