Martin B
København, Danmark

Ikke hotel men motel - god til enkelte overnatning

Anmeldelse af Hotel Varde
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 2. sep. 2022fra mobile enheder
Nemt at finde, men ligger i et industriområde lidt udenfor for byen, så sker ikke der store. Fik værelse 15, som faktisk ikke er et værelse men en opholdsstue for alle andre værelser, så var sat 2 senge op til os der. Ok for 1 nat men heller ikke mere. Morgenmaden var ikke det store, men var hvad der skulle være.
Dato for ophold: august 2022
Problemer med denne anmeldelse?
Exterior Billum Kro
    Restaurant
    30.4 km fra Hotel Varde
    Vis flere hoteller i Varde
    Anmeldt d. 15. maj 2022

Små fine værelser/lejlighed med bløde 140 cm senge. Der er 2 stk. Lille tekøkken, stort badeværelse. Fin og lækker morgen buffet. Ca. 2 km ind til centrum af Varde. Parkering lige uden for lejligheden, ingen trapper. Lille bord og stole foran rummet.
    Det er mere motel end hotel, men er perfekt som opholdssted hvis man skal rundt omkring området i dagtimerne. Mulighed for forudbestilt aftensmad mandag til torsdag. Venligt personale.

Værelsestip: Værelse 15-21 har morgensol 34-43 har aftensol
    Dato for ophold: maj 2022
    Tak, hogas
    Anmeldt d. 19. august 2021 fra mobile enheder

Udmærket hotel med gode værelser og parkering lige udenfor værelset.
    Venligt personale og fin spisesal til den gode morgenmad. Pænt og rent.
    Fint med et lille trinettekøkken på værelset inc. køleskab med lille fryseboks. Ikke særligt dyrt sted.
    Der var dog en konstant mekanisk støj i værelset men der var ingen ventilator, hverken i værelset eller på badeværelset.
    Intet menukort og det var desværre kun muligt at vælge dagens ret til aften.

Værelsestip: Værelser der vender væk for vejen er bedst. Parkering direkte ved værelset. Trinettekøkken med køleskab på værelset.
    Dato for ophold: august 2021
    Tak, vipsek2017
    Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Ved ikke hvad definitionen af et hotel er men synes ikke Varde hotel lever op til hvad jeg forventer af et hotel.
    Vi havde bestilt et familje værelse og fik også et med køjeseng. Som sådan helt ok. Men der var meget trængt med pladsen i værelset. Badeværelset som lå længst inde havde ingen effektiv ventilation så hele værelset blev meget fugtig når man havde været i bad.
    Morgenmaden som var inkl var ikke imponerende. Lidt brød og pålæg, yoghurt og juice. Intet varmt.
    Vores værelse lå ud mod den store hovedvej som resulterede i meget støj når vinduet var åbent og eftersom det var eneste ventilation var det ikke en mulighed at lukke det.
    Vi kommer nok ikke tilbage hertil.

Dato for ophold: juli 2021
    Tak, BrianS7108
    Anmeldt d. 24. september 2020

En enkelt overnatning incl 2 retters menu. Super flot indgang til hotellet, nem og perfekt tjek ind med smilende betjening. Lækkert stort værelse, lækkert badeværelse, alt var perfekt. Der er muliughed for at lave kaffe selv. Aftensmaden var sublim, deres sommelier vidste alt og var virkelig super perfekt. ALT spillede og vi kommer gerne forbi en anden gang

Dato for ophold: august 2020
    1  Tak, jesjor
    Anmeldt d. 8. september 2020 fra mobile enheder

Ok sted med venligt personale. Dog vil jeg ikke kalde det hotel men motel.
    Værelserne er med gulvtæpper som ikke er særligt hygiejnisk og der mangler ventilation på badeværelset, så der kommer hurtigt til at blive fugtigt i værelset.
    Dog stor ros til morgenbuffet, der var alt hvad hjertet begærer.

Dato for ophold: september 2020
    1  Tak, skibevejen5