Anmeldt d. 8. september 2020 fra mobile enheder

Ok sted med venligt personale. Dog vil jeg ikke kalde det hotel men motel.
Værelserne er med gulvtæpper som ikke er særligt hygiejnisk og der mangler ventilation på badeværelset, så der kommer hurtigt til at blive fugtigt i værelset.
Dog stor ros til morgenbuffet, der var alt hvad hjertet begærer.

Dato for ophold: september 2020
Tak, skibevejen5
Anmeldt d. 7. september 2020

Er som et ameriksnsk motel, du holder lige foran din dør.
Rimeligt nyt, pænt og rent, ok størrelse, lille havebord og stole ude foran.
Alt fungerede badeværelse med det der behøves
Morgenmaden var rigtig god og nok af den

Dato for ophold: august 2020
Tak, Wanderer48778274243
Anmeldt d. 28. juli 2020

Hotel Varde, er sådan set et Motel, bygget ligesom dem man ser på amerikanske film, standard værelser, standard spiserum, standard morgenmad, ingen luxus, men der er det der skal være til en overnatning eller to, inden man drager videre rundt i landet.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, 855JohnL855
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Fint for er kort ophold.
Mangler mekanisk udluftning på badeværelserne.
Værelset bliver hurtigt meget varmt, uden nogen form for aircondition eller blæsere.
Deres informationsbrochure var forældet, hvor flere ting i den ikke passede. Der var f.eks. ikke daglig rengøring på værelserne.
Personalet virkerde heller ikke videre imødekommende.
Det hele set i forhold til prisen, kan det ikke anbefales.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Adamtoftemark
Anmeldt d. 28. juli 2019

Vi var fire personer, der havde to værelser i to overnatninger.
Værelserne er fine til prisen. Der var rent og pænt. Der var endda en lille køleskab, så det var muligt at have lidt drikkevarer på køl i sommervarmen. Det er også rart at bilen kan parkeres lige uden for døren til værelset.
Vi havde værelser, der vendte ud til en indfaldsvej til Varde. Det kunne godt høres om morgenen.
Hotellet har gratis WiFi. Det lykkedes bar ikke for nogen af os at logge på netværket. Vi spurgte personalet, om det nu var den rigtige kode, som vi havde fået udleveret. Det var det - vi skulle bare prøve nogle gange! Vi prøvede mange gange med to mobiltelefoner, to iPads og en bærbar pc. Ikke én eneste gang lykkes det. Andre gæster, som vi mødte på hotellet, kunne heller ikke logge på. Så WiFi var lidt af en nitte.
Morgenmadsbuffeten er rigtig fin. Der er lidt at hvert og af en god kvalitet.
Aftensmaden (dagens middag) bestilles på forhånd og koster kun 89 kr. Så vi forventede selvfølgelig ikke det helt store. Men alligevel blev vi lidt skuffede, da det viste sig at være, hvad jeg vil kalde kedelig kantinemad. Begge dage bestod maden af former for hakket svinekød med kartofler som tilbehør. Og det smagte iøvrigt ikke af meget.
Kan du undvære WiFi og aftensmad er hotellet udemærket for en enkelt overnatning eller to.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Brian M