“Fantastisk oplevelse”
Anmeldelse af Buddhamann

Buddhamann
Anmeldt for 2. oktober 2017 fra mobile enheder

Dejlig dejlig mad, en fornøjelse både for ganen og øjet. Personalet er meget venligt og professionelt. Vi spiste der 2 gange og de kunne huske os da vi kom tilbage.

Tak, Karin R

Anmeldt for 8. august 2017

Hvis man er på Malta er denne restaurant et besøg værd. 3 retters gourmet, fin vin og kaffe for under €100 per næse. Menu af vestlige klassikere med asiatisk twist. Alle borde er udendørs med god udsigt. Betjeningen er kvik og smilende, men prof.
Vi måtte derhen to gange. De huskede vores valg af drikkevarer og foretrukne bord.

Tak, th135
Anmeldt for 16. februar 2017 fra mobile enheder

Vi fik rigtig dejlig mad, men var meget forstyrret af et andet selvskab som ville flytte rund på borde, og derfor flytte varmelampen vi sad ved. De var hørt rystede, stod meget op og cirkulerede, en kvinde skulle lige frem mase sig mellem vores bord og træ skulpturen i midten af rummet, uden at sige undskyld eller noget til os. Derfor fravalgte vi at spise dessert der, da vi var godt irriteret. Men gik på resturanten overfor og fik dessert.

Tak, Nina B
Anmeldt for 11. september 2016 fra mobile enheder

Der kan ikke gives "roser" nok til dette sted. Fra starten, hvor vi kom uden reservation fik vi fint bord trods, næsten fuldt booket.
Imødekomme tjener, og service helt i top.
Maden er et kapitel for sig, vi lod tjeneren bestemme menuen, der bestod af "starters", da vi som udgangspunkt ikke var meget sultne.
Men hold da op en oplevelse, der gik fra sushi, friteret lakseskind til molekylærer drinks, alt sammen med top præcision i serveringen og til en yderst fornuftigt pris!

Tak, Henrik L
Anmeldt for 27. maj 2016

Minimalistisk men hyggelig restaurant med en fantastisk udsigt. Begrænset men lækkert menukort. God blanding af fisk og kød på kortet. Opmærksom og venlig betjening.

Tak, Søren L

Rejsende, der kiggede på Buddhamann, kiggede også på

St. Julian's, Island of Malta

Har du været i Buddhamann? Fortæl om dine oplevelser!