112 $
Priceline112 $
Travelocity112 $
getaroom.com116 $
Anmeldt d. 20. april 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotelværelse og morgenmadsbuffet, og ikke mindst meget højt serviceniveau. Det kan anbefales at bede om balkon ind mod deres gårdareal, væk fra den hektiske trafik på Malta. Poolen var dog lidt for kold i april, hvis man er lidt kuldskær :-o

Dato for ophold: april 2017
Tak, JensF390
David B, Manager hos InterContinental Malta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. april 2017

Kære gæst,

Vi vil gerne takke for Deres skriftlige anmeldelse af InterContinental Malta. Vi vil hermed informere om at vi på nuværende tidspunkt kun kan svare tilbage på engelsk.

Vi opfordrer Dem til at kontakte os , hvis De ønsker at give os yderligere feedback angående Deres ophold.

Vi håber at kunne byde Dem velkommen igen snarest.

Med venlig hilsen,

David Bache
Marketing Executive

Anmeldt d. 19. marts 2016 fra mobile enheder

Vi har boet her en uge, og det er anden gang. Det er et dejligt hotel, ikke mindst på grund af indendørs pool, Hamam, dejlig stor morgenbuffet og det meget smilende og serviceorienterede personale. Værelset har en fin størrelse og med balkon man kan sole sig på. Har man bil parkerer de den og henter den igen. Pragtfuld mad på Waterbisquit. Harubba skal man ikke spise på om aftenen, det smager ikke af noget særligt. Der arbejdes alle vegne rundt om hotellet, men det larmer ikke særligt. Den udendørs pool er på taget, nu er der huse højere rundt om den, det virker ikke så rart. Tak til alt det søde opmærksomme personale, der arbejder så hårdt for at vi får en god oplevelse.

Dato for ophold: marts 2016
Tak, Kaufmanas
Anmeldt d. 13. november 2015

Jeg boede her med min familie (kone og to børn (6 og 8)). Vi havde det så godt. Hotellet var lækkert og rent. Personalet var høflig og meget hjælpsom. Mine børn var ikke til at få ud af poolen på taget. De boede her hele ugen.
Hotellet har sin egen stykke af den lokale kunstige strand, som ikke virker så sindsoprivende. Men fint hvis man bedre kan lide havvand end klorvand.
Hotellet var gang en udvidelse mens vi var der, men det mærkede vi ikke meget til.
Det eneste minus ved hotellet er placeringen. St Georges bay/Paceville er byens fest midtpunkt. Det kunne jeg have været foruden. Det gode ved det er dog at der er mange steder at spise (dog ikke lokal køkken hvis det er det man søger). Vi kunne heldigvis ikke hører larmen fra gaden på vores værelse, så det var et mindre problem.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, MCZedeler
Anmeldt d. 20. oktober 2015 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg har boet på en del hoteller på øen, alle 5 stjernede, men dette har absolut været et af de bedste. Super service i receptionen, dejligt værelse. Pool området var også skønt og lækker morgenmadsbuffet. Kan klart anbefales:)

Dato for ophold: oktober 2015
Tak, biancas617
Anmeldt d. 21. september 2015 fra mobile enheder

Valgte dette hotel pga deres private strand da vores søn på 2 elsker sand og strand det vidste sig at stranden var småsten der var frygtelige smertefulde at gå i vores søn slog hul på sit knæ samtidig håbene vi på at kunne slappe af men næ nej hotellet er i gang med at udvidede så den stod på hammeren og Banken rengøringen var mangelfuld de fik smidt vores søns allergi pude væk selvom den var blå og med biler på betrækket deres er Hvidt hver gang vi gik til receptionen og beklagede var deres svar det er vi kede af mere fik vi ikke ud af det de fandt aldrig vores søns pude og ikke noget med den erstatter vi nej de ville give mig point til når vi kom igen hvilket vi takkede nej til har rejst meget i hele verden og boede på mange hoteller dette var dog det værste af dem alle de lever overhovedet ikke op til deres stjerner

Dato for ophold: september 2015
Tak, Christina G