109 $
Gratis afbestilling indtil d. 12/12/21
Book nu, betal under opholdet
Radissonhotels.com
Booking.com108 $
Priceline108 $
travelup.com132 $
Anmeldt d. 23. oktober 2017

Flot, dejligt beliggende hotel med gode restauranter og meget venligt personale.
Vi oplevede dog et par problemer: Lidt ustabil rengøring og ikke mindst meget generende støj fra private fester og bryllup på hotellet, der er bygget i "u-form", hvorfor meget opstemte festdeltagere og høj musik generede alle til sent på natten.
En speciel forretningsform når man kalder sig et "resort"

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, EvanLadefoged
juditsandor, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. oktober 2017

Kære gæst,

Tak for din anmeldelse. Vi håber at byde dig velkommen igen i fremtiden.

Anmeldt d. 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi har tilbragt 4 forrygende dage på RB i slut oktober. Super service hele vejen rundt, og opholdet har været dejligt. To ting kunne være bedre ;-) - nøglekortene er meget sensitive og afmagnetiserers for let. Adgang til strand er ikke så let....
Men men - det har været dejligt

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, kappelabbe1976
juditsandor, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2017

Kære gæst,

Tak for din anmeldelse. Vi håber, at vi kan byde dig velkommen igen.

Anmeldt d. 2. august 2017

Min veninde og jeg havde en fantastisk uge på Radisson Blu i St Julian's i starten af juli i år. Personalet var top service-minded, beliggenheden var super, omgivelserne var smukke. Der var i det hele taget intet at sætte en finger på. Det kan ikke nævnes nok gange hvor god servicen var. Virkelig et lækkert hotel med alt hvad der skulle være. TAK Radisson :)

Værelsestip: Vi boede på 6. etage i højre side af gangen. Vi havde udsigt til havet og nabohotellet. Intet at klage over.
Dato for ophold: juli 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Alberte N
juditsandor, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2017

Kære gæst,

Tak for din anmeldelse. Vi håber at byde dig velkommen igen.

Anmeldt d. 17. maj 2017

Havde tre dages ophold i forbindelse med en konference. Havde oprindeligt booket et standard værelse men valgt at opgrader til et stort værelse med balkon og egen spa. Dette sket til en absolut rimelig pris.

Hotellet ligger med havudsigt fra stort set alle værelser, med en lækker pool og gode faciliteter.

Morgenmaden var varieret og veltilberedt, personalet venligt.

Ved afrejse havde vi et sent fly og fik en sen udtjekning til kl. 18, virkelig gode service og vi fik en afslappet eftermiddag ved poolen efter tre hårde konference dage.

Værelsestip: Bed om et værelse med god havudsigt, vælg evt et med egen spa, trods mere prisen.
Dato for ophold: maj 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Claus_Duedal
Svar fra ledelsen:Svarede d. 19. maj 2017

Tak for din anmeldelse.

Anmeldt d. 2. maj 2017

Rigtig dejligt hotel med en skøn beliggenhed lige ud til havet, men i fin gåafstand fra byen med de mange restauranter, cafeer og lignende. På hotellet er der et dejligt poolområde og indendørs, opvarmet pool og spa. Meget veludstyret morgenmadsrestaurant, hvor kokke tilbereder æggene netop som du ønsker det. The Bridge (restaurant) byder på mange lækre retter. Specielt vil jeg anbefale deres burger, som er en af de bedste burgere, vi nogen sinde har fået. nyd den med en god flaske vin, som kan købes til meget fornuftige priser.
Personalet er utroligt hjælpsomme og venlige, en helt igennem god oplevelse at bo på dette hotel.

Værelsestip: Mod en ekstrabetaling på 50 euro pr. nat fik vi en suite med udsigt mod havet inkl, morgenmad, gratis parkering, frugt m.v. på værelset.
Dato for ophold: april 2017
Tak, IngeLise166
Aaron V, Manager hos Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. maj 2017

Tak for din anmeldelse.

Aaron Vella