Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
131 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 10/12/21
Book nu, betal under opholdet
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Expedia.com131 $
Booking.com
Vis 19 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.299)
Filtrer anmeldelser
4.300 resultater
Medlemsvurdering
2.720
1.086
294
116
84
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
2.720
1.086
294
116
84
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 4.300 anmeldelser
Anmeldt d. 19. november 2016 fra mobile enheder

Stedet her er vidunderligt, men helst i solskin. Denne uge i november har været ustadig: sol, skyer, lyn, torden og 2 dage med heldagsregn.
Stedets 'fine Dining restaurant' var absolut god mad, men lader noget tilbage at ønsker mht vinkendskab, og den unge mand mente, at en dry Martini var en tør Martini (uden gin). Lobby-området og morgenmad er perfekt. Hvis man er glad for at shoppe, er Malta ikke lige stedet. Det opvejes fint af spændende udflugter til Mdina og Mosta. På hotellet er der også indendørs pool og træningsfaciliteter.

Dato for ophold: november 2016
Rejsetype: Rejste som par
Tak, ullars
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anja A, Operations Executive hos The Westin Dragonara Resort, Malta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. november 2016
Google Oversæt

Dear ullars,

Thank you for choosing The Westin Dragonara Resort during your trip to Malta.

We are delighted you enjoyed your stay at our resort. Thank you for highlighting our breakfast, lobby area, and the food at Quadro restaurant. You comment regarding beverage knowledge is noted and will certainly be looked into, we appreciate your kind feedback.

Hoping to welcome you back to a sunny Malta in the future! Until then,

Stay well,
Anja Andersson
Operations Executive

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 18. oktober 2014

Netop hjemvendt efter en uge på Malta. Super lækkert hotel og dejligt poolområde. Venligt personale og ok morgenmad. Restaurant Quadro kan anbefales. Vi blev ikke informeret om at restaurant Palios var lukket, så vi stod der forgæves de 3 første aftener kl.19. Dette kunne receptionen måske have informeret da vi tjekkede ind.

Grunden til vi ikke kan give højere rating er at vi boede i South Wing værelse 414. Det er lige ud til vejen bag hotellet. Der er mega meget trafik hele natten til og fra casinoet og til den lille P-plads som ligger ucharmerende lige under værelset. Samtidigt er der hver nat/morgen vogne fra køkkener som bliver kørt hen over stenene og larmer helt vildt og store skralde-/vaskebiler hver morgen omkring kl.4-5 som larmer helt vildt. Vi fik stort set ikke sovet en nat hele ugen og vender af den grund ikke tilbage til dette ellers dejlige hotel. Ved tjek-ind blev vi med det samme spurgt om vi ikke ville opgradere til en suite som kostede ca. EUR 110 ekstra pr. nat og det var et specialtilbud, sikkert fordi de vidste vi ikke ville kunne sove i dette værelse. Men vi ønskede ikke at lægge denne pris oveni efterårsferien, selvom det helt sikkert kunne ha været dejligt at få sovet ud i ferien.

Wifi var ekstremt dyrt.

Værelsestip: Bo aldrig i South Wing 4.sal, det larmer helt vildt hele natten!
Dato for ophold: oktober 2014
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
2  Tak, karbei_dk
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MicallefStephanie, Guest Relations Manager hos The Westin Dragonara Resort, Malta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. oktober 2014
Google Oversæt

Dear karbei_dk,

Thank you for your feedback following your stay at the Resort.

We are glad to read that you have enjoyed the Resort’s facilities and the breakfast as well as our Quadro Restaurant.

We regret to read that you have experienced some noise during your stay with us and for this we apologise. Your feedback has been well noted and shared with our team.

Whilst thanking you once again for your feedback, we hope to have another opportunity to welcome you back to the Resort in the near future and should this be the case please do not hesitate to contact me directly on stephanie.micallef@westin.com

Be well
Stephanie

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 13. oktober 2014

Vi betalte 245 EUR (ca. 1800 DK kroner) for en overnatning med morgenmad. Vi ankom klokken 10.30 og kunne først få vores værelse klokken 15. Dette selv om vi to gange have gjort opmærksom på at vi ankom klokken 10.30. De havde tilsyneladende slet ikke noteret dette i vores bookning og var ligeglade. Jeg har selv arbejdet i hotelbranchen og ved at det er muligt at få en tidlig tjek in på et hotel af den størrelse især når man kommer uden for sæsonen. Jeg havde hovedpine efter flyveturen grundet en forkølelse så jeg kunne ikke foretage mig andet end at sidde i lobbyen fra klokken 10.30 til klokken 15. Jeg spurgte i receptionen efter piller mod hovedpine men fik af vide at de desværre ikke have nogen. Jeg fandt senere ud af at hotellerne ikke har lov til at give piller mod hovedpine til deres gæster ifølge maltesisk lov. Dette kunne være en god information at få med det samme.
Da vi endelig fik lov at tjekke ind lavede receptionisten en blokering på mit visa kort på 250 EUR. Da vi skulle tjekke ud dagen efter kunne receptionisten ikke hæve de penge hun havde lavede en blokering på. Hun sagde at der var noget galt med min bank. Jeg stod med min Iphone i hånden og kunne se på min netbank at der intet var galt. Efter flere forsøg endte vi med at betale regningen på min kæreste visa kort. I dag er mandag d. 13. oktober (9 dage efter vi tjekkede ud) er pengene stadig blokeret uden grund. Jeg har kontaktet hotellet Westin i fredags men de har ikke svaret tilbage.
Det skal siges at morgenmaden og morgenmadsservicen er virkelig god. Det skal tilføjes at manageren løber rundt og irettesætter på tjenere helt åbenlyst. Det giver en dårlig stemning.
Værelserne er virkelig store og der er meget lys og en flot altan. Badet er virkelig godt og flot.
Den indendørs pool er lidt for kold men den udendørs pool er virkelig flot og så har de også en naturpool ved havet som er rigtig flot.
Alt i alt er dette hotel alt for dyrt i forhold til hvad man får for pengene. Morgenmad og internet er ikke inklusiv i prisen og receptionisterne er ikke hjælpsomme.

Dato for ophold: oktober 2014
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Tak, torek406
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MicallefStephanie, Guest Relations Manager hos The Westin Dragonara Resort, Malta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. oktober 2014
Google Oversæt

Dear Tore K,

Allow us to thank you for your comments and to apologise for the areas where we fell short of your expectations during this stay.

Your comments have been well noted and shared with our team and we invite you to contact us directly on stephanie.micallef@westin.com, with further specific details on your experience at the Resort, so that we can further investigate the issues you have highlighted.

Whilst thanking you once again for your feedback we hope to have another opportunity to welcome you back to the Resort in the near future.

Kind Regards
Stephanie

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. juni 2014

Positiv overrasket, lidt små problemer i starten men blev løst på en professionel måde. Flot hotel og venligt personale, god pool og vandet er fantastisk. God mad ved poolen og priserne er helt fair, det gør vi gerne igen.

Dato for ophold: juni 2014
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Karsten174
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 21. december 2012

Har været der 3 gange i år, og der mangler ikke noget, Var der i påsken til stort påskefrokost, en super mad opleves.
Var der i Juni til et vennepar's bryllup som hotel stod for. En fantastisk mad opleves.Et personal som gik op i at alle gæster nyd det.
Sommer ferie blev også holdt på dragon i Juli månde, og det er ikke sidste gang vi kommer til Malta og bor på dette super hotel.
Hilsen Heidi og Simon

Dato for ophold: juni 2012
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Wallheidi
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser