Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Westin.com109 US$
Priceline109 US$
Booking.com109 US$
Tripadvisor109 US$
travelup.com
Hotels.com109 US$
Vis 17 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.308)
Filtrer anmeldelser
4.308 resultater
Medlemsvurdering
2.726
1.088
294
116
84
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
2.726
1.088
294
116
84
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 4.308 anmeldelser
Anmeldt d. 13. oktober 2014

Vi betalte 245 EUR (ca. 1800 DK kroner) for en overnatning med morgenmad. Vi ankom klokken 10.30 og kunne først få vores værelse klokken 15. Dette selv om vi to gange have gjort opmærksom på at vi ankom klokken 10.30. De havde tilsyneladende slet ikke noteret dette i vores bookning og var ligeglade. Jeg har selv arbejdet i hotelbranchen og ved at det er muligt at få en tidlig tjek in på et hotel af den størrelse især når man kommer uden for sæsonen. Jeg havde hovedpine efter flyveturen grundet en forkølelse så jeg kunne ikke foretage mig andet end at sidde i lobbyen fra klokken 10.30 til klokken 15. Jeg spurgte i receptionen efter piller mod hovedpine men fik af vide at de desværre ikke have nogen. Jeg fandt senere ud af at hotellerne ikke har lov til at give piller mod hovedpine til deres gæster ifølge maltesisk lov. Dette kunne være en god information at få med det samme.
Da vi endelig fik lov at tjekke ind lavede receptionisten en blokering på mit visa kort på 250 EUR. Da vi skulle tjekke ud dagen efter kunne receptionisten ikke hæve de penge hun havde lavede en blokering på. Hun sagde at der var noget galt med min bank. Jeg stod med min Iphone i hånden og kunne se på min netbank at der intet var galt. Efter flere forsøg endte vi med at betale regningen på min kæreste visa kort. I dag er mandag d. 13. oktober (9 dage efter vi tjekkede ud) er pengene stadig blokeret uden grund. Jeg har kontaktet hotellet Westin i fredags men de har ikke svaret tilbage.
Det skal siges at morgenmaden og morgenmadsservicen er virkelig god. Det skal tilføjes at manageren løber rundt og irettesætter på tjenere helt åbenlyst. Det giver en dårlig stemning.
Værelserne er virkelig store og der er meget lys og en flot altan. Badet er virkelig godt og flot.
Den indendørs pool er lidt for kold men den udendørs pool er virkelig flot og så har de også en naturpool ved havet som er rigtig flot.
Alt i alt er dette hotel alt for dyrt i forhold til hvad man får for pengene. Morgenmad og internet er ikke inklusiv i prisen og receptionisterne er ikke hjælpsomme.

Dato for ophold: oktober 2014
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Tak, torek406
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MicallefStephanie, Guest Relations Manager hos The Westin Dragonara Resort, Malta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. oktober 2014
Google Oversæt

Dear Tore K,

Allow us to thank you for your comments and to apologise for the areas where we fell short of your expectations during this stay.

Your comments have been well noted and shared with our team and we invite you to contact us directly on stephanie.micallef@westin.com, with further specific details on your experience at the Resort, so that we can further investigate the issues you have highlighted.

Whilst thanking you once again for your feedback we hope to have another opportunity to welcome you back to the Resort in the near future.

Kind Regards
Stephanie

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. juni 2014

Positiv overrasket, lidt små problemer i starten men blev løst på en professionel måde. Flot hotel og venligt personale, god pool og vandet er fantastisk. God mad ved poolen og priserne er helt fair, det gør vi gerne igen.

Dato for ophold: juni 2014
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Karsten174
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 21. december 2012

Har været der 3 gange i år, og der mangler ikke noget, Var der i påsken til stort påskefrokost, en super mad opleves.
Var der i Juni til et vennepar's bryllup som hotel stod for. En fantastisk mad opleves.Et personal som gik op i at alle gæster nyd det.
Sommer ferie blev også holdt på dragon i Juli månde, og det er ikke sidste gang vi kommer til Malta og bor på dette super hotel.
Hilsen Heidi og Simon

Dato for ophold: juni 2012
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Wallheidi
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 12. september 2011

Boede her grundet et bryllup med vores 9 uger gamle baby. Hotellet er fabelagtigt og meget børnevenligt og der bor en masse børn på hotellet, hvilket var mest tydeligt under morgenmaden (som også var lækker med noget for alle smagsløg). Dejlig, sikker legeplads til børn og også børneklub til rådighed. Hotellet stillede steriliseringsudstyr til babyflasker til rådighed. Stort udvalg af restauranter og afslapningsområder. Drikkevarerne var dyrere end udenfor hotellet, men jeg formoder, at det er, hvad man kan forvente. Hotellet kan anbefales til både par og familier.

Tak, Elainerohan
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
mariattard, Guest Relations Manager hos The Westin Dragonara Resort, Malta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. september 2011
Google Oversæt

Dear Elainerohan,

We truly appreciate the time you have taken to place such a fantastic review about the Westin Dragonara Resort.

Our aim is to make your stay with us as comfortable and enjoyable as possible, so we are very pleased to see that you were satisfied with the service of our staff and all of the facilities we have to offer each and every guest.

Thank you for choosing to stay at the Resort and on behalf of the rest of the team, we look forward to welcoming you back in the not too distant future.

With warm wishes,
Maria

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 21. januar 2020

Dato for ophold: december 2019
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
AmyMicallef, Guest Relations Manager hos The Westin Dragonara Resort, Malta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. april 2020
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser