3 personer kigger på dette hotel
36 $
40 $
Gratis afbestilling indtil d. 09/12/21
Book nu, betal under opholdet
Agoda.com
31 $
Gratis afbestilling indtil d. 05/12/21
Hotels.com40 $
Priceline35 $
Lol.travel37 $
Anmeldt d. 1. maj 2018

Vi havde betalt for vandudsigt og det fik vi, men vi havde ikke lige tjekket om der var sol på terrassen om eftermiddagen og det var der desværre ikke.
Altanen ligger lige ud til en offentlig swimmingpool, hvor Maltas vandpolo-hold og mange andre hold trænede om aftenen og trænerne råbte og skreg. Lidt trættende at høre på.
Morgenmaden var supergod med forskellige varme retter. Yougurt, brød og frugt og kager (dog ikke hjemmebagt).
Rengøringen var voldsom, selv bunden af klædeskabet blev tørret af, men ikke noget at klage over.
Der blev ikke fyldt op med kaffe på værelset, så tag noget med slev.

Værelsestip: Bestil med vandudsigt, ellers får man måske vindue til en lukket baggård
Dato for ophold: april 2018
Tak, birgitole33
Anmeldt d. 15. maj 2016 fra mobile enheder

Rigtig god familietur Første gang på Malta ✌️ Hotellet ligger rigtig godt. Det var rent og værelserne var i orden. Der er en turistinformation i lobbyen som var en stor hjælp. Gå afstand til byliv, restauranter og shopping Mangler lidt afslapningsmuligheder i solen ☀️

Dato for ophold: maj 2016
Tak, VictorBuch
Anmeldt d. 1. januar 2016 fra mobile enheder

Udsigten over bugten var skøn, så tilkøb seaview. 24 timers reception, venligt personale. Rimelig god morgenmadsbuffet fra 7.30-9.30. Shampoo og body lotion på det lille badeværelse. Lidt slidt hotel men ok til prisen. Dog kun 5 dårlige tv-stationer m bla. nyheder fra Mellemøsten, så man ikke engang kan se vejrmelding fra Malta.

Dato for ophold: december 2015
Tak, Ellen K
Anmeldt d. 23. oktober 2015

Værelse egentligt ok, og meget prisværdigt. Dog var sengene lige så hårde som en army bunk. Ingen amenities i form af shampoo o.l. Måtte derudover henvende mig i receptionen 3 gange, før de fandt nogle håndklæder frem.

Dato for ophold: oktober 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jacoob R
Anmeldt d. 17. juli 2013

Opholdet var desværre én stor skuffelse, men først til det positive. Beliggenheden er superlækker, og hotellet ligger centralt midt mellem Paceville og Sliema - nærmere betegnet i St. Julians. Dvs. lige hvor det er sjovt på Maltas øskyst. Det bliver ikke meget bedre. Vi havde booket et værelse med udsigt til vandet - imod ekstra betaling naturligvis - men udsigten fik vi nu ikke brugt så meget grundet ret heftig trafiklarm fra den stærkst trafikerede gade, som hotellet ligger lige ud til. Skuffelsen bestod primært i følgende; wi-fi virkede ikke i alle fem dage vi boede der. Det kunne kun tilgås nede i hotellobbyen, og det er altså lidt kritisk, når man skal have lavet noget arbejde undervejs. Der var utroligt nok intet køleskab på værelset - hvilket kan undre i et land hvor temperaturen nemt kommer over de 35 grader. Der var selvklart heller ingen minibar. Morgenmaden var decideret dårlig, og kan ikke anbefales. TVet var slet ikke indstillet, og størstedelen af kanalerne kunne man ikke se pga. blokering. Værelsets aircondition var af den billige af slagsen, og kunne ikke køle hele rummet op. Rengøringen var dog fin og folkene i receptionen ganske høflige og hjælpsomme ved ind- og udcheckning. Vi lagde mærke til, at stort set alle de andre gæster var meget unge, så vi må antage at hotellet fokuserer på et low-cost koncept uden de store armbevægelser. Vi kan desværre ikke anbefale dette hotel til andre end unge mennesker, der er ligeglade med enhver form for komfort.

Værelsestip: Det er ikke sikkert at det giver mening, at bestille og betale ekstra for et værelse med udsigt til vandet. Der er en heftig larm fra gaden, så spørgsmålet er om man overhovedet får brugt altanen.
Dato for ophold: juli 2013
1  Tak, Chris D