Gratis afbestilling indtil d. 29/07/21
Gratis afbestilling indtil d. 30/07/21
Book nu, betal under opholdet
Official Website
165 $
Hotels.com173 $
eDreams173 $
Orbitz.com173 $
Anmeldt d. 1. juli 2015 fra mobile enheder

Bo i vandkanten og nyd solen ved søbredden eller ved pool.
Personalet er meget hjælpsom med alt hvad du har brug for.
Vælg et værelse med søudsigt og du vil ikke blive skuffet. Du kan nyde oversigten fra værelse og balkon både morgen og aften.
Hotellet har iøvrigt en god restaurant.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, LarsN80
Anmeldt d. 22. august 2014

Vi boede 2 nætter på værelse med balkon , udsigt over søen..kan varmt anbefales. Møbleret balkon med 2 positionsstole og 1bord.
Skydedøre ml. Værelse og balkon kan trækkes helt væk, værelse, balkon og sø er en helhed.
I restauranten har du mulighed for at vælge ml. Snack og alm. Menu..
Skuffet over snack menu,spiste gnoggi m. tomat , total smagsløs..
Deres aften menu er et plus..
Valgte 3 retters menu, 2 fiskeretter og ost el.dessert..stor fornøjelse..
Hotellet er meget behjælpelige med forslag til vandreture...

Dato for ophold: august 2014
Tak, Mette P
Anmeldt d. 30. juli 2014

Hotellet havde en skøn beliggenhed. Morgenmaden var ikke specielt god. Vi boede der en uge, og fik kun friskt brød en dag. Ingen frisk frugt, men dåsefrugt.
Maden levede slet ikke op til vores forventninger.
Hotellet var rodet og vores værelse var smagløst.
WI FI virkede kun sjældent på værelset

Dato for ophold: juli 2014
2  Tak, torbenv567
Anmeldt d. 17. september 2013

Top beliggende hotel med fin restaurant. Vi oplevede 4 dejlige dage med ture i omegnen og afslapning ved/i den rene (og varme) sø og i poolen. Vi spiste på den udendørs terrasse flere aftener - god mad og god vin til fornuftige priser fra et stort vinkort. Hele personalet er venligt og opmærksomt. Dejligt sted - vi kommer igen.

Dato for ophold: september 2013
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Manfred S
Anmeldt d. 31. juli 2012

Havde reserveret ud fra billede men det var meget mere end det. Super betjæning med god sans for humor når de havde set kunden an. Maden var langt over mine forventninger og værelset var skønt. Brusekabinen var måske i underkanten men alt i alt var der meget rent og pænt.
Vi havde 2 overnatninger og vender tilbage til næste år med 3 til 4 overnatninger.
Det er for dejligt til at lade ligge til "de andre" :-)

Værelsestip: Man bør til enhver tid vælge med udsigt ud over søen - Det er fantastisk
Dato for ophold: juli 2012
Tak, Jan A