Anmeldt d. 3. juni 2019

Fire minutters gang til Musikteateret, 10 minutter til Banegården og lige i midten af centrum. Vejle med stemning og statuer. Her ligger selvbetjeningshotellet enkelt, rent, gennemtænkt og med en sød betjening ved morgenmaden, som er inklusiv værelsesprisen. Fra bookIng over nettet til modtagelse af kode til hoveddør og værelse på SMS, til værelses udseende og renlighed, morgenmaden og til afskedshilsen var perfekt. Det lyser af arrangement, at der kan være så ordentligt og rent i et selbetjeningshotel. Vi opdagede så, at der er flere BB-Hotel i Danmark fra nord til øst. Dejlige stede - en rejse værd.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, ejlersen2017
BB-Hotels_Denmark, Administration hos BB-Hotel Vejle, Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juni 2019

Mange tak for din tid og anmeldelse af BB-Hotel Vejle.
Det sætter vi pris på.

Jeg er rigtig glad for høre, at vi har levet op til forventningerne.

Håber snart, at få besøg af dig igen, på et af vores hoteller :)

Anmeldt d. 22. maj 2019 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse. Hotellet ligger utroligt godt midt i byen, gågade, cafeer etc. Værelset var rummeligt, pænt og rent. Det er ikke sidste gang vi vælger BBHotels. Morgenmaden er OK, der er hvad man behøver. Vi fik parkering i gården.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Stranden196
BB-Hotels_Denmark, Administration hos BB-Hotel Vejle, Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. maj 2019

Mange tak for din tid og anmeldelse af BB-Hotel Vejle.

Jeg er glad for høre, at vi har levet op til forventningerne :)

Håber snart, at se dig igen på et af vores hoteller.

Anmeldt d. 21. marts 2019 fra mobile enheder

Selvbetjeningshotel tæt ved gågaden. Gammel bygning sat stand indendørs mest sort og hvid. God seng, værelse med det mest nødvendige og ok morgenmad. Generelt der er hvad der skal være uden luksus. Fint til prisen.

Dato for ophold: marts 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Ullersted
BB-Hotels_Denmark, Administration hos BB-Hotel Vejle, Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. april 2019

Mange tak for din fine anmeldelse, det sætter vi stor pris på.

Er glad for at vi levede op til dine forventninger og håber at se dig igen i fremtiden, på et af vores hoteller :)

Shejla

Anmeldt d. 9. september 2018

Hotellet ligger særdeles centralt i Vejle. Lige op til byens gågade. Der er mulighed for parkering i gården, samt i området omkring. I området omkring er der gratis parkering fra 17.00 - 9-00.
Vi havde et dobbeltværelse. Fin størrelse, en ok seng, og ok badeværelse. Dog skal man svabbe gulvet efter bad, der ikke er kabine eller forhånd, så der er vand over hele gulvet.
Alle døre er med kodelås, så man slipper for at rende rundt med kæmpe hotelnøgle.
Morgenmad er simpel. Rundstykker og ost, samt enkelte morgenmadsproduktter. Der er gratis kaffe og te hele tiden.
Prisen og det man får passer sammen.

Dato for ophold: september 2018
Tak, eni1706
BB-Hotels_Denmark, Administration hos BB-Hotel Vejle, Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. september 2018

Mange tak for din fine anmeldelse :)

Vi er rigtig glade for at høre, at vi har levet op til jeres forventninger.

Vi håber, at få besøg af jer igen, på et af vores 6 hoteller :)

Anmeldt d. 4. juli 2018

Mandag i uge 27 årlig fridag gennem mange år. Valget i år blev Vejle vi valgte BB -hotels som overnatningssted. Alt fungerede perfekt. Kode til dør sendt på SMS, værelse nr. 106 stort, rent og rummeligt til 3 personer. Morgenmad lige uden for døren. Simpel men fint til en god start på dagen. Gratis kaffe og the under opholdet. Gratis p i gården . En pullert stod ved indkørsel til gaden, og den kunne vi ikke få til at gemme sig i jorden. Vi parkerede i sidegaden tæt på hotellet, det var gratis indtil kl 09. Et lille håndklæde til hænderne på badeværelset havde været godt.

Værelsestip: 106 til 3 personer hj. Værelse med frit udsyn rigtig godt
Dato for ophold: juli 2018
Tak, Laura L
BB-Hotels_Denmark, Administration hos BB-Hotel Vejle, Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juli 2018

Kære Laura

Mange tak for din fine anmeldelse :)
Det betyder meget for os.

For at komme ind til baggården skal du trykke på den kontakt, der sidder til højre for hoveddøren, inde i receptionen. Pullerten går herefter ned og man kan køre forbi.
Den er nede i ca. 45 sek.
På vej ud går den ned af sig selv.

Tak for besøget.

Vi håber, at se jer igen på et af vores hoteller :)