“Og vi ventede og ventede .... ”
Anmeldelse af Tortilla Flats

Tortilla Flats
nr. 9 af 156 Restauranter i Vejle
Køkkener: Mexicansk, Steakhouse
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer

Vi ventede 20-25 min på at få lov at bestille drikkevarer. Herefter ventede vi 20-25 min på dem. Hvorfor?
Maden er jo altid god, men hvorfor skal man kæmpe for at få drikkevarer og i øvrigt komme i kontakt med personalet?

Tak, 534MariaS
The_Sebastian, General Manager hos Tortilla Flats, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Maria,

Først og fremmest tusind tak fordi du har taget dig tiden til at dele dit seneste besøg med os.
Dernæst tusind tak for, hvad der lyder som, mange års loyalitet forinden - der lyder til at have været mange gode oplevelser også.

Jeg er ked af at høre, at jeres seneste besøg bød på længere ventetid end sædvanligt. Det er naturligvis langt under standarden at vente 25 minutter på at bestille, for så at vente yderligere 25 minutter på at få serveret sine drikkevarer - og det er bestemt ikke et niveau vi er stolte af. Det fremgår ikke hvilken dag du var inde og spise, men tjenerstaben er kaldt til møde sammen i weekenden, hvor der øverst på dagsordenen vil stå punktet "Opmærksomhed til gæsterne", således at vi fremadrettet kan opretholde det serviceniveau vi er kendt for.

Jeg håber ikke at oplevelsen vil holde jer fra at lægge vejen forbi "Flatten" igen. I mellemtiden vil jeg også håbe, at du finder tid, til at skrive en anmeldelse, der fortæller om alle de gode oplevelser forinden :-)

Ha' en dejlig dag :-)

Mvh.

Don & personalet på Tortilla Flats Vejle

Anmeldt 9. september 2020

Fik rigtig lækker buffet i forbindelse med en konfirmation, maden blev leveret og stillet klar på vores buffet. Flot og lækkert mad.

Tak, 59rikkeh
Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Vi er igennem mange år kommet på Tortilla Flats, denne gang skulle vi fejre min kones fødselsdag. Vi fik bestilt, det gik hurtigt Der gik så 20 minutter inden vi fik vores drikkevarer, jeg fik den forkerte øl som de dog hurtigt fil byttet... Derefter gik der yderligere 25 minutter, altså 45 minutter i alt og vi fik vores mad. Maden var som altid rigtig god, dog var portionerne yderst beskedne i dag (se billed) og vi måtte selv spørge efter en salat. Alt i alt en øv oplevelse når nu ved ved at I kan ;-(...

Tak, HKyhl
The_Sebastian, General Manager hos Tortilla Flats, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. september 2020

Kære Henrik,

Først og fremmest tusind tak fordi du har taget dig tiden til at skrive og fortælle os om jeres seneste oplevelse.

Dernæst tusind tak for din og din families mange års loyalitet.

Jeg er ked af at høre, at vi på din kones fødselsdag ikke levede op til forventningerne. Vi gør altid vores bedste for at tilpasse bordplanen, således at vi undgår "flaskehalse", hvor der opstår ventetider. Vi er dog ikke altid herre over gæster der kommer for tidligt/sent til deres reservation, eller som bruger særligt lang tid på at bestille deres mad. Der går meget tid med at tegne og tilrettelægge, men i sidste ende er det aldrig 100% uundgåeligt. Jeg forstår godt, at det er træls og især på en fødselsdag, hvor man har sat sig op efter at oplevelsen skal sidde lige i skabet - jeg havde haft det på samme måde, hvis jeg havde været i jeres situation.

Jeg vil under alle omstændigheder gå videre med det til vores personale og træne dem yderligere, så vi kan blive bedre til at undgå situationer som disse.

I mellemtiden vil jeg håbe, at du finder tiden og lysten til at skrive en anmeldelse, der kan fortælle alle andre om alle jeres gode oplevelser hernede :-)

Ha' en dejlig dag - vi ser frem til at se jer igen hernede på Flatten <3

De bedste hilsner,

Don & personalet

Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Dejlig og autentisk mad og meget sød betjening. God stemning og helt ok priser. Både forretter og hovedretter var rigelige og delikat anrettet.

Tak, hannel471
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, god mad og da min datters bøf viste sig at være lige lidt for grillet blev den hurtigt skiftet med et smil og blev efterfølgende spist med glæde.

Alt i alt en rigtig god oplevelse og i øvrigt et af de mest originale vinkort jeg har set længe.

Tak, Johan S

Rejsende, der kiggede på Tortilla Flats, kiggede også på

Har du været i Tortilla Flats? Fortæl om dine oplevelser!