“Dejlig og autentisk mad og”
Anmeldelse af Tortilla Flats

Tortilla Flats
nr. 9 af 156 Restauranter i Vejle
Køkkener: Mexicansk, Steakhouse
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Dejlig og autentisk mad og meget sød betjening. God stemning og helt ok priser. Både forretter og hovedretter var rigelige og delikat anrettet.

Tak, hannel471

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, god mad og da min datters bøf viste sig at være lige lidt for grillet blev den hurtigt skiftet med et smil og blev efterfølgende spist med glæde.

Alt i alt en rigtig god oplevelse og i øvrigt et af de mest originale vinkort jeg har set længe.

Tak, Johan S
Anmeldt 1. august 2020

Go mexicansk mad til en fair pris
Og hvis du vil ha en go bøf - så er dette stedet du skal gå hen

Og til når der skal hygges efter maden - så bestil nogle drinks. De er virkelig gode

Tak, RasmusJ417
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Ultimativ oplevelse på Tortilla flats, vores ankomst bemærkedes straks af den flinke tjener der også betjente os, det er også stedets cocktail bartender, noget han brændte for, hvilket også kunne smages, yummi cocktails, hans Bramble kan varmt anbefales,
Jeg elsker Burrito, fik den bedste Burrito jeg har smagt, oksekødet var som Pulled meat, mørt og smagfuldt, min kone elsker seafood, men var i tvivl om hun skulle vælge grillede rejer eller en fiskeret, tjeneren udviste fleksibilitet og fik en ret med både rejer og fisk kreeret, efter konens ansigtsudtryk og gestikuleren at dømme var det meget lækkert. Indretningen i restauranten er noget helt for sig selv, især de mange små farvede lamper i loftet var et hyggeligt indslag, men overalt hvor øjet faldt var der originale deltaljer over temaet sydamerika/mexico.
Ikke sidste gang vi lægger turen omkring Vejle og Tortilla flats.

Tak, boc884
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Fin modtagelse, lidt forvirring omkring vores booking, der var en anden, som der havde brugt den, sød smilende ung servitrice, hun klarede bestillingen uden det mindste besvær, vinen og maden kom rimelig hurtigt, vi undrede os lidt over, at chimichanga'en var blevet lidt kort, synes vi ikke at kunne huske, vi har kommet der i mindst 25 år. Maden og tilbehøret var udmærket, den Mexicanske hvid- og rødvin skal man lige vænne sig til, stedet er ganske hyggeligt, og der er altid mange gæster.
Husk at booke bord

Tak, Keld H
The_Sebastian, General Manager hos Tortilla Flats, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juli 2020

Kære Keld,

Tusind tak fordi du har taget dig tiden, til at fortælle os om din seneste oplevelse - og tusind tak for jeres mange års loyalitet!

Dernæst tusind tak for de pæne ord. Jeg er virkelig glad for at høre, at I havde en god oplevelse (også selvom der var lidt forvirring ved modtagelsen). Vi kører, som I måske så, stadig med en "old school" kalender, og til tider kan det være svært at læse sine kollegaers kragetæer, og det giver da også anledning til at par gode grin i ny og næ :-)

Vi arbejder konstant på at blive bedre, og jeg er derfor nysgerrig efter at høre, hvad der manglede, for at vi kunne høste den sidste stjerne. Hvis du har lyst, må du meget gerne sende mig en mail på eat@tortillaflats.dk, med en uddybbende kommentar.

Ellers vil jeg blot ønske dig en dejlig sommer. På gensyn til vi ses igen!

De bedste hilsner,

Don & Personalet

Rejsende, der kiggede på Tortilla Flats, kiggede også på

Har du været i Tortilla Flats? Fortæl om dine oplevelser!