“Dårlig betjening”

Prisklasse: 29 US$ - 37 US$
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 1. maj 2022

Maden var god nok, men betjening var ikke særlig god, ved ikke om det var fordi vi kom en Lørdag aften, med mange unge tjenerne, kom som en lille gruppe, og skulle have del regning op i tre, det kunne de ikke finde ud af, selvom vi sagde det fra starten.

Dato for besøg: november 2021
Tak, HansA440

Anmeldt 28. juni 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted og venligt personale. Mange spændende dekorationer at se på. Dejlig måde at bestille på ved at man selv krydser af, og der var gratis salat bar her i juni måned. Maden var god og vi blev dejlig mætte. En af de bedste bones jeg har prøvet :)

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Scenic37486836283
Anmeldt 20. juni 2021

Vi ved ikke hvorfor, vi har været på flere Bones, men er altid enige om at Vejle er den bedste og vi spiste selvfølgelig ben igen, super og unge mennesker der giver god service så vi kommer igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, danakolding
Anmeldt 12. oktober 2020

Den bedste Bones jeg har spist på til dato. God betjening, hurtig servering og mad var prima. Kan kun anbefales.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, weyheDK
Anmeldt 7. september 2020

Her finder du det sødeste personale. De er smilende, hjælpsomme og meget imødekommende. De havde meget travlt den dag vi var der.... Men alligevel var deres service i top. Vi følte de arbejdede sammen som et team. Du følte dig aldrig glemt eller overset. Maden var som altid rigtig lækkert, og der var nok af det:)
Her kan alle spise. Børn er meget velkomne. Og priser hvor alle kan være med.
Kommer absolut igen.

Tak, 299bettinaa

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Vejle), kiggede også på

Har du været i Bone's Restaurant (Vejle)? Fortæl om dine oplevelser!