“fantastiske ben.”

nr. 49 af 156 Restauranter i Vejle
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 6. august 2020

har været på mange Bones, men Vejle er den bedste hvor vi ofte kommer og denne gang skuffede heller ikke, hurtigt og supert og god betjening iflg. regning af Helene meget venlig lille pige, som var meget høflig.

Tak, danakolding

Anmeldt 22. juli 2020

God service. hurtig Og smilende betjening
Kan bestemt anbefales til en aften ude med familien
Hilsen Anton på 11 år og familie

Tak, 628vibekeh
Anmeldt 2. marts 2020

God mad, hyggelig stemning, et sted hvor man kan komme både med Og uden børn
Der er altid fyldt op i salatbaren, rene skåle til salaten og isen

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, Mormortilto
Anmeldt 18. november 2019

Det er snart blevet en vane, når vi skal ud at spise i trekantsområdet så er det Bones i Vejle, ved ikke hvorfor de altid er bedre end andre Bones , men sådan er det, og de har altid et tilbud af en eller anden art, denne gang var det ben og soft ice til en billig penge.super sød servering.

Dato for besøg: november 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ASUS 12 W8 IE Bookmark
Tak, danakolding
Anmeldt 27. maj 2019

Service var ringe - koebte en falske vin og de kunne ikke engang aabne den. Steaks vi fik var fulde af fedt. Alt for dyrt og daarlig mad i forhold til Jensen's Boefhus.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, lars h

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Vejle), kiggede også på

Har du været i Bone's Restaurant (Vejle)? Fortæl om dine oplevelser!