“Et besøg værd”

nr. 51 af 164 Restauranter i Vejle
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016

Fyldte borde er altid et godt tegn. Mens vi ventede på bord, kiggede jeg på en tjener der ryddede borde. Efter at have tømt bordet blev det rengjort med skuresvamp, vand og sæbe. Jeg greb mig selv i at tænke, at ved det bord gad jeg godt spise. Vi fik bordet, god mad, meget fin betjening og et smil fra tjenerne. Fed oplevelse.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Frank H

Anmeldt 3. juli 2016

har været her tidligere, og kan kun sige altid tilfreds, maden er bare god inden for denne kategori, og søde unge mennesker der serverer, denne gang havde vi englændere med og de blev også meget begejstret.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, danakolding
Anmeldt 16. maj 2016 fra mobile enheder

Har været her flere gange. Det er lækkert. Men i bund og grund. Er de alle sammen ens og der er ikke den store kulinarisk oplevelser i at tage herned og spise. Men man ved hvad man får og det er som forventet.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Johnnyblaehr
Anmeldt 28. marts 2016

En dejlig spisested med mad til de friske hurtig retter både familier fødselsdage og venne komsammen

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Lillian K
Anmeldt 16. marts 2016

God restaurant der formår at holde en høj standard, venlig og imødekommende betjening. Et godt sted at komme.

Dato for besøg: december 2015
Tak, Harboe2014

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Vejle), kiggede også på

Har du været i Bone's Restaurant (Vejle)? Fortæl om dine oplevelser!