“Lækkert og hyggeligt”

Casablanca
nr. 25 af 156 Restauranter i Vejle
Køkkener: Marokkansk
Anmeldt 18. september 2020 fra mobile enheder

Virkelig dejlig og velsmagende mad serveret rygende varm.
Meget lille, men meget hyggelig restaurant med

Dato for besøg: september 2020
Tak, pernillemaj

Anmeldt 6. september 2020

ELSKER Casa Blanca i Vejle! Stemningen er autentisk og det samme er maden! Servicen er den bedste du får i Vejle ❤️

Dato for besøg: september 2020
Tak, annethereseh2015
Anmeldt 18. juli 2020

Super autentisk sted, venlig betjening og god mad. Forretter og hovedretter var begge gennemført....

Tak, brianhG4193OW
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Nøj hvor lækkert, autentisk, alt er hjemmelavet. Derudover var det en sublim betjening. Vi kommer helt sikkert igen og gerne mange gange

Tak, karenmarieb2017
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Endnu en dejlig aften hos Abdel. Vi fik en stor dele tallerken med forskellige marokkanske retter, det smagte skønt og der var rigeligt. Stemning er autentisk og hyggelig. Menukortet byder på noget for enhver smag og til billige penge. Vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 195rikkej

Rejsende, der kiggede på Casablanca, kiggede også på

Har du været i Casablanca? Fortæl om dine oplevelser!