“god beliggenhed”

Café Vivaldi - Vejle
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 4. august 2020

hyggelig traditionel Vivaldi cafe på en god beliggenhed for enden af gågaden i Vejle, rigtig god mad, alle borde blev af sprittet mellem hver kunde.

Tak, Mette W
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi - Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2020

Hej Mette,

Mange tak for din anmeldelse!

Vi er glade for at læse, at du synes om vores cafés beliggenhed, mad og renhed. Dét betyder meget for os at læse

Rigtig god dag ☀️ //Julie

Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Vi kom forbi til frokost. Man skal lige huske at man selv skal gå ind og hente menu og bestille ved kassen. Vi fik forskellige sandwich som var gode. Betjeningen var ok.
Vi undrede os dog over at man sad meget tæt udenfor i corona-tiden.

2  Tak, Heidi J
cafevivaldi_dk, Markedsføring hos Café Vivaldi - Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2020

Hej Heidi.
Tak for din anmeldelse. Jeg er glad for at høre, at både mad og betjening var god
Vi tager regeringens retningslinjer meget seriøst og jeg har derfor noteret din kommentar omkring afstanden udendørs, og sender den videre til caféen med det samme. I er selvfølgelig også altid velkommen til at sætte jer ved at bor længere væk fra de andre, hvis dette er muligt.

Rigtig god dag //Anna

Anmeldt 31. maj 2020 fra mobile enheder

Besøgte jer i dag med mine forældre, der var mange mennesker ude, solen skinnede. Men det virkede som om der ikk var nok på arbejde, dem der var der var meget unge og ikke det store ansvar. Vi sad udenfor jeg bestilte over app hvilket var nemt nok. Men bordene udenfor blev ikke ryddet af når der gik nogen. Maden var ok, det var ikk varmt mere lunken. Men da der var mange mennesker og travlt, og ikk nogen der kommer og spørger om maden er ok. Og intet personale at se, opgav jeg at sige noget.
Da både min mor og jeg var på toilettet, var der nemt, at se der ikke var blevet gjort rent derude i langt tid. Der flød med papir i vasken og intet toiletpapir på 2 af toiletterne, og der var beskidt. Godt der stod sprit på et bord, når man kom udenfor. Det burde i kunne gøre bedre

Dato for besøg: maj 2020
Tak, rikkemn
cafevivaldi_dk, Markedsføring hos Café Vivaldi - Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2020

Hej rikkemn.
Jeg beklager meget, at i har haft en dårlig oplevelse på vores vores café. Sådan skal det bestemt ikke være! Du er velkommen til at sende din anmeldelse samt dit telefonnummer til os på kundeservice@cafevivialdi.dk. Så vil vi kigge ind i sagen.Rigtig god dag ☀️ //Anna

Anmeldt 25. februar 2020 fra mobile enheder

Lækkert og indbydende anrettet - alt på tallerknen smagte rigtigt godt og vi blev meget mætte.
Så skønt at få det serveret fremfor at skulle gå til tá selv bord.
Det er ikke sidste gang vi prøver det.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Annette B
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi - Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. februar 2020

Hej Anette:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Dejligt at læse I havde en go' oplevelse hos os :-) Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 24. februar 2020 fra mobile enheder

Et rigtigt lækkert brunch. Selvom vi var et selvskab, og skulle dele med andre gæster, manglede der ikke noget. Der var alt hvad man kunne tænke sig, og mere end det.
Meget opmærksom og opsøgende personale. Virkelig godt. Jeg kommer igen.
God beliggenhed ved Vejle å, så smukt er der også

Dato for besøg: februar 2020
Tak, BirteR

Hej Birte:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Dejligt at i have en god oplevelse hos os og at mine kollegaer kunne yde en god service. Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Rejsende, der kiggede på Café Vivaldi - Vejle, kiggede også på

Har du været i Café Vivaldi - Vejle? Fortæl om dine oplevelser!