“Dejlig frokost m/lækkert udvalg.”
Anmeldelse af Café Vivaldi - Vejle

Café Vivaldi - Vejle
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020

Stor hyggelig cafe i midtbyen, lækker frokost buffet med mange valg muligheder til en fornuftig pris - Rigtig god service - vil klar komme der igen.

Tak, R940AXpeterk
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig hos Café Vivaldi - Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2020

Hej R940AXpeterk:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Det er dejligt at læse at du kan lide maden og at mine kollegaer yder en god service :-) Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 26. januar 2020

Har dags dato været der til en gang brunch hvor maden var rigtig god og det meste af personalet god kunde betjening. Ved en fejl blev vi placeret ved et bord de påstod var reserveret og hvorfra vi midt under vores besøg blev bedt om at forlade af en uforskammet ung dame og henvist til andet bord. Det vi sad ved 2 mennesker var til 6 personer og derved var det selvfølgelig ok hvis de kom flere personer og skulle sidde her..... men først efter ca 20 minutter kom der nye personer til bordet og ja de var sørme kun 2 også....

Efter vores brunch talte jeg med den leder der var der og fremkom med min utilfredshed og her kom den samme unge dame og blandede sig i samtalen og fremkom med udtryk mod mig som kunde man ikke kan tillade sig..... jeg blev af lederen tilbudt min penge tilbage eller erstatningsmåltid hvilket jeg afslog da dette ikke er mit formål med klagen men mere for at de kan rette op på det fremover..... dog bør den unge dame som svinede mig til i lederens påhøre ikke være der mere....

Tak, heinrichbos

Hej Heinrichbos:-) Tak for din anmeldelse. Dejligt, at du har været tilfreds med vores brunch. Jeg er ked af at læse at du har haft en dårlig oplevelse hos os, sådan skal det bestemt ikke være. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse, så jeg håber at du vil sende os en mail på: kundeservice@cafevivaldi.dk, gerne med dit telefonnummer, så vi har mulighed for at ringe dig op. Det vil også hjælpe os meget hvis du, i mailen, refererer til denne anmeldelse. Go' dag :-) Venlig hilsen Sara– Vivaldi Kundeservice.

Anmeldt 13. januar 2020

Vi har i dag spist frokostbuffet og laksesandwich. Vi fik super lækker mad og rigtig god vejledning og betjening.

Tak, connis296
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig hos Café Vivaldi - Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. januar 2020

Hej Connis296:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Det er dejligt at læse at du synes om vores café, mad og at mine kollegaer har ydet en god service :-) Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 11. januar 2020

Venligt personale og maden var kun nogenlunde fint. Men lille brunch buffet, lille udvalg, svært at komme til. Der spiser vi ikke igen.

1  Tak, Tmkl
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig hos Café Vivaldi - Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. januar 2020

Hej Tmkl:-) Tak for din anmeldelse, den betyder meget for os :-) Det er dejligt at læse, at mine kollegaer har ydet en god service :-) Jeg beklager at I har haft en mindre god oplevelse hos os.
Jeg vil gå videre med din henvendelse til de ansvarlige indenfor området. Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 23. december 2019 fra mobile enheder

Var der med tre børn d. 23.12 ved middagstid. Vi ønskede gløgg og æbleskiver de havde på tilbud til 70kr. Da vi havde børn spurgte vi om mulighed for at udskifte gløgg med kakao. Dette var ikke en mulighed. Dernæst havde de ikke rosiner og mandler til at komme i gløggen. Når der er 200 meter til en Kvickly kan det undre at man ikke for lang tid siden havde sendt et bud derover. Spurgte med et glimt i øjet om jeg vi kunne få en ekstra æbleskive. Dette var ikke muligt. Gløggen kom - ikke hjemmelavet men en dårlig sur færdigkøbt en - det blev ikke bedre af at den var halvlunken

Dato for besøg: december 2019
Tak, Heidi A
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig hos Café Vivaldi - Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2020

Hej Heidi :-) Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at læse at du har haft en dårlig oplevelse hos os, sådan skal det bestemt ikke være. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse, så jeg håber at du vil sende os en mail på: kundeservice@cafevivaldi.dk, gerne med dit telefonnummer, så vi har mulighed for at ringe dig op. Det vil også hjælpe os meget hvis du, i mailen, refererer til denne anmeldelse. Go' dag :-) Venlig hilsen Sara– Vivaldi Kundeservice.

Rejsende, der kiggede på Café Vivaldi - Vejle, kiggede også på

Har du været i Café Vivaldi - Vejle? Fortæl om dine oplevelser!