“FANTASTISK ”

Café Vivaldi - Vejle
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Vi har ofte besøgt denne restaurant. Jeres brunch er helt fantastisk, jeres frokost menu er dejlig, og således jeres aften menu. Personalet er altid smilende og behjælpelige!
Jeg har ikke tal på hvor mange gange vi har besøgt jer, men én ting er sikkert - vi kommer mange gange endnu. :-) :-) :-)

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Calina C

Anmeldt 26. juni 2016

Hyggeligt sted med mange gæster, hvilket i sig selv er et godt tegn...
Vi havde heldigvis bestilt bord. God og velassorteret brunch placeret på et lidt for snævert område. Venlig betjening. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: november 2015
Tak, Susanne D
Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Dejlig let, veltillavet (4 forskellige retter) frokost, friskt grønt og velsmagende rejer og bøffer osv. Imødekommende personale, der straks tændte for terrasse varierende, da det var en smule køligt. Rigtig god mad, men en anelse pebret pris ! Men OK.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Ib V
Anmeldt 30. maj 2016 fra mobile enheder

Maden er som maden på en Vivaldi er: Standard og ikke noget nylavet, men noget som kommer fra deres store catering sted. MEN MEN MEN vi var nogle stykker, hvor en var veganer, en vegetar og en meget kræsen kødspiser, og vi blev alle mætte! Det fortjener pluspoint! Og så sad vi udenfor i det gode vejr, lige ved kanalen - det var også skønt! ☀️ Derfor de tre "stjerner" ☺️

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, cili0027
Anmeldt 22. maj 2016 fra mobile enheder

Super fin frokost har været der flere gange og vi er aldrig blevet skuffet, fin betjening,god service, rigeligt mad i portionerne

Dato for besøg: april 2016
Tak, Johnny B

Rejsende, der kiggede på Café Vivaldi - Vejle, kiggede også på

Har du været i Café Vivaldi - Vejle? Fortæl om dine oplevelser!