“Service under middel... ”
Anmeldelse af Restaurant Zhou - LUKKET

Restaurant Zhou
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Okay buffet.... Men her giver man desværre ikke gæsterne god service.
Ikke et sted, jeg har lyst til at lægge mine penge... Der mangler i den grad bare et forsøg på at gøre sig umage og ville sit arbejde og sine gæster.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, 656pernilleu

Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten og bestilte sushi.
Sushien blev lavet imens vi ventede og var virkelig lækker og flot anrettet. Betjeningen var god og høflig. Så alt i alt var det en rigtig fin oplevelse.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, briansL3095GK
Anmeldt 6. april 2016 fra mobile enheder

I forhold til mange andre Kinesiske restauranter i landet, udemærket Zhou sig ved at kunne levere mad af relativ høj standard i forhold til prisen. Den eftertragtede buffet har et godt udvalg fra Sushi til Kina retter og Mangolian. Alt sammen tilberedt af gode råvarer og med en god smagsoplevelse til følge. Også atmosfæren er god, så alt i alt et besøg værd, fx til en lille familie komsammen (som vi havde).

Dato for besøg: april 2016
Tak, IvanS641
Anmeldt 22. marts 2016 fra mobile enheder

Restauranten har en del retter til enhver smag. I buffeten er der er forskellige varme kinesiske retter, nogle børnevenlige forårsruller og pommes fritter, Mongolian barbecue og sushi. Undertegnede har smagt de fleste retter over flere besøg, og alle var velsmagende. Buffeten inkluderer kaffe, the og is.

Der er også mulighed for at bestille a la carte samt ud af huset til afhentning. Det har jeg dog ikke prøvet.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Thomas Passer J
Anmeldt 3. marts 2016 fra mobile enheder

Bedre end alle andre vi har været på i samme kategori.
Stort udvalg, lidt underligt med tarteletter midt i det hele :-)
Sushien var dog trist og lavet uden nogen for kærlighed.
Men alt i alt rigtig fint udvalg og der var fint med grøntsager.

Eneste virkeligt store minus var det afskyelige akvarie i midten af det hele.
Forstår simpelthen ikke at oplyste mennesker kan finde på at lave et skue af rendyrket dyremishandling midt i en restaurant....... HVORFOR? Lav for pokker dog et pænt enkelt akvarie med 5 fisk (som havde været passende i jeres størrelse akvarie) i stedet for 100!!!!!!! Øv øv og øv!

Og så havde det være rigtigt hyggeligt med asiatisk musik i ørene i stedet for intetsigende pop :-)

Dato for besøg: marts 2016
Tak, solling