“Rigtige italienske pizze”

nr. 6 af 156 Restauranter i Vejle
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Rigtige italienske pizze til frokost denne hverdag; sprøde bunde og lækkert, enkelt fyld - ganske som i Italien.
Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, SusVedel

Anmeldt 31. august 2020

Lækker mad. Bestilte
20 specialiteter og pizza
Helt fantastisk og god betjening.
Det er ikke helt billigt men det er det hele værd

Tak, kongebyen
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Skøn skøn pizza og god stemning! Kan bestemt anbefales vi kigger forbi igen en anden god gang :-)

Tak, Ann-Gerd_com
Anmeldt 24. juli 2020

Jeg giver dem en stjerne for maden. Jeg bestilte kalven, der var tør, og min mand fik pizza, der var så soggy, at han var tæt på at spørge om en ske, så han kunne få det op af tallerkenen.
Da vi var monster sultne og ikke havde tid til at sende maden tilbage, og give dem et forsøg til at gøre det bedre, så får de en ekstra stjerne for at være fair.

Tak, RebVicBen
Guido1987, Ejer hos L'angolo Italiano, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juli 2020

I havde ikke tid til at sende maden tilbage og lad os gøre det godt igen, men du havde tid til at skrive 2 anmeldelser.
Well done!
Mvh Guido

Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Der var intet at sætte en finger på. Maden, vinen og servicen var perfekt. Pizzaen var skøn og delikatesserne ligeså. Kan klart anbefales

Tak, caspers877

Rejsende, der kiggede på L'angolo Italiano, kiggede også på

Vejle, Sydjylland
Vejle, Sydjylland

Har du været i L'angolo Italiano? Fortæl om dine oplevelser!