Anmeldt d. 27. september 2019 fra mobile enheder

Jeg har haft et 5 dages kursus ophold på hotellet. Flink og i mødekommen personale. Pænt rent , rigtig god mad. Gode store værelser, med god seng og pude , dog lidt varmt. Hotellet ligger ca 10 min gang fra centrum. Med god sti system til centrum. Jeg ser frem til næste ophold. Konference rum var dog ikke stort men varmt.

Dato for ophold: september 2019
Tak, janf438
JesperAgerskovS, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. september 2019

Kære Jan,

Tak for din feedback.

Vi er glade for at have været med til, at skabe nogle gode rammer for jeres kursus. Vi glæder os til, at få besøg en anden gang.

Anmeldt d. 22. juni 2019 fra mobile enheder

Nøglekort fungerede ikke, og receptionisten udfærdigede så nye kort og gik med op (til værelset der lå langt fra receptionen), kortet virkede stadigvæk ikke - efter lidt fiksfakserier kom det til at virke. Stort værelse med 2 enkelt senge, et par sovesofaer og et par løse stole, fjernsyn og telefon. Pænt badeværelse med dobbelvask i marmor og pæne mosaikker på gulvet.

Den ene seng (ved hovedpuden) var der 5 døde fluer, prøvede at børste dem væk - ned i håndvasken, men de var ligesom gået i opløsning så de blev hængende i puden som sorte streger (klamt). God, men dyr restaurant.

Til trods for at værelset var forladt i mange timer kunne man bare konstatere at der ikke var gjort rent eller redt senge da man kom tilbage. Receptionen forklarede det med at man havde meget travlt og derfor prioriterede at få rengjort de værelser der skulle forlades og gøres klar til de næste gæster. Til koncert om aftenen, ja - igen problemer med nøglekortene, igen den lange vej tilbage til receptionen...

Iøvrigt fin morgenmad i restauranten.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, HansHenrikG
JesperAgerskovS, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juli 2019

Kære Hans Henrik,

Tak for din feedback. Jeg begriber ikke, at en receptionist skulle have sagt, at vi ikke har haft til til at rengøre et værelse. Det er ikke acceptabelt og ikke vores standard. Vores nøglekort kan være følsomme overfor elektroniske enheder såsom mobiltelefonener. Så har man nøglerne til at ligge med mobilen, så er der garanti for, at den ikke fungerer korrekt.

Som sagt så har rengøring højeste prioritet, det mindste man kan forvente når man bor hos os er et rent værelse. Jeg beklager meget hvis det ikke har været tilfældet under dit ophold.

Anmeldt d. 12. maj 2019 fra mobile enheder

Vi har haft en dejligt overnatning på Vejle Center Hotel. Vi blev taget godt imod, af generelt venligt og professionelt personale.
Værelset var fint stort, moderne indrettet og ikke mindst rent.
Morgenmaden levede op til vores forventninger, et sort udvalg god service.
Vi har ikke noget at klage over og kommer gerne igen.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, pernillemollern
JesperAgerskovS, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. maj 2019

Kære Pernille,

Tak for din feedback.

Vi er glade for, at I har nydt jeres ophold og for at leve op til jeres forventninger.

Anmeldt d. 12. april 2019 fra mobile enheder

Har været på Vejle Center Hotel i forbindelse med kursus - og faciliteterne er i top. De skal have stor ros for deres morgen- og frokost buffet - virkelig lækkert og stort udvalgt. Personalet et hjælpsomme. Hvis der kan siges noget negativt om hotellet, er det at der er meget store temperatur fra lokale til lokal - der er piv koldt i receptionsområdet, som også er café-område - et luft/varmetæpper ved indgang kunne hjælpe.

Dato for ophold: april 2019
Tak, T533JQjanem
JesperAgerskovS, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. april 2019

Tak for din feedback.

Vi tager din kritik af temperaturforskellene til efterretning, og ser om ikke vi kan finde en løsning.

Ellers glæder det os, at du har haft nogle gode kursusdage.

Anmeldt d. 8. marts 2019 fra mobile enheder

Fik morgenmad en lørdag morgen.
Stort udvalg af ‘dansk morgenmad’ og ‘english breakfast’. Gode råvarer og fin tilberedning. Flink, smilende og imødekommen service.
Godt mæt og klar til dagen.
Sådan... tak.
Kommer gerne igen :)

Dato for ophold: februar 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, IvanS641
JesperAgerskovS, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. marts 2019

Kære Ivan,

Tak for din feedback.
Det glæder mig at I har haft en god oplevelse, og vi glæder os til at se jer igen.

På gensyn