Anmeldt d. 16. september 2018 fra mobile enheder

Vi har boet på dette hotel 3 gange indenfor kort tid og det er dejlig store rum, der er rent og personalet er meget imødekommende.

Morgenmaden har et stort og lækkert udvalg - noget for enhver smag.

Parkering er nem - lige udenfor hotellet er en stor parkeringsplads og det koster ikke ekstra at holde der, det er inklusiv i prisen. Man henter bare en parkeringsbillet i receptionen.

Der er en lille bar ved receptionen, hvor man kan sidde og få noget at drikke (øllet er dyrt! Indian Ale Pale koster 84 kr. for 0,5 og alm. Jakobsen koster 75 kr.)

Hvis det kan lade sig gøre, så få et værelse der ikke ligger lige ovenover køkkenet, da det godt kan larme en del - har vi oplevet.

Et hotel vi sagtens kan anbefale og som vi vil fortsætte med at bo på.

Dato for ophold: september 2018
Tak, FamilyAndresen
JesperAgerskovS, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2018

Kære Fam. A,

Tak for jeres feedback.

Jeg er glad for at I har nydt jeres opholdt på Vejle Center Hotel, og jeg håber I vender tilbage.

Med Venlig Hilsen

Anmeldt d. 15. september 2018 fra mobile enheder

Dårligt indtryk af værelset!!!
Møgbeskidte dørkarme i døren til toilettet og ingen sæbe i automaten i brusekabinen.

Morgenmaden og frokostbuffeten er okay, men aftensmaden er kedelig.

Personalet er ikke imødekommende overfor nye gæster, men de ses særdeles venlig overfor kendte gæster.

Der er bestemt plads til forbedringen!!!

Dato for ophold: september 2018
Tak, Gondolf

Kære Charlotte,

Tak for din feedback.

Jeg er rigtig ked af hvis du ikke har følt du har fået samme behandling som andre gæster på hotellet. Det er vores helt klare mål at behandle alle gæster ens så vidt det er muligt.

Vi arbejder løbende på at gøre smagsoplevelsen i vores restaurant endnu bedre, og jeg beklager hvis ikke den har levet op til dine forventninger.

Hvis der er noget du ønsker at uddybe eller tale om er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Med Venlig Hilsen

Anmeldt d. 12. september 2018

Overnattede på hotellet ifbm messe i DGI byen. God størrelse værelse og super lækker morgenbuffet, med et kæmpe udvalg.
Hotellet ligger i 15 minutters gåafstand til Vejle centrum, så man behøver ikke have bil for at komme rundt.

Værelsestip: Tæt på byen og gratis parkering
Dato for ophold: august 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 993carinah
JesperAgerskovS, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. september 2018

Kære Carina,

Tak for din feedback.
Vi er glade for, at du har nydt dit ophold. Vi håber at se dig en anden gang.

Med venlig hilsen

Anmeldt d. 27. juli 2018 fra mobile enheder

Lækkert hotel med store lyse værelser. Venligt personale, som hjælper med alt. Har overnattet her flere gang, både i almindeligt værelse og i suite. Kommer 100% igen. Lækkert morgenbuffet. Kan kun sige mums.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 811rasmusj
Anmeldt d. 17. juli 2018

Vi havde en enkelt overnatning. Men hvor var det dog noget lækkert mad, og gode værelser. Ligger meget centralt i Vejle. Vi kan ikke rigtig forstå at det er ikke have flere stjerner end tre. Kan virkelig anbefales

Dato for ophold: april 2018
Tak, maikim2018