Anmeldt d. 2. februar 2018 fra mobile enheder

Søndags Brunch på Vejle Center Hotel kan stærkt anbefales.
Lækker og delikat buffet med alt hvad hjertet og maven begærer.
Sød og venlig betjening, både i restauranten og i receptionen.
Tak for en dejlig oplevelse til kun 95kr pr. person.

Overnattede: januar 2018, rejste som par
Tak, annijesper2017
Jesper Agerskov S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. februar 2018

Kære Anni & Jesper,

Tank for jeres henvendelse.
Det glæder os at i har nyt vores bruch, hvis i har lyst så kan i jo komme forbi til åbent hus d. 4. marts 2018(8-11), hvor vores brunch kun koster 60,- pr. person.

Jesper

Anmeldt d. 4. januar 2018

Jeg har været tre nætter på hotellet i arbejdssammenhæng. Morgenmaden, som er fin, er først kl 8 i januar, hvilket er helt uacceptabelt for de gæster, som har tidlige møder. Og, det står ikke på hjemmesiden, så pas på. Der er lavt støjniveau og god plads på værelserne, men det er slidt og noget kedeligt. Og så fik personalet ikke lige skiftet de beskidte kopper på værelset ud.

• Overnattede: januar 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Henrik Ø
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. januar 2018

Kære Henrik,

Tak for din feedback.
Der er mulighed for tidlig morgenmad i receptionen, den er dog ikke lige så stor som den i restauranten.
Jeg beklager kopperne på værelset, det er selvfølgelig ikke godt nok, og det vil vi naturligvis tage hånd om.

Anmeldt d. 27. december 2017

Overnattede juleaften med familie, og havde en upåklagelig oplevelse.
Hurtig og bekvem ind- og udtjekning. Fine værelser og glimrende morgenbord.
Roligt sted i udkanten af byen og parkeruing lige ved døren.
Glimrende til prisen. Prøv det.

• Overnattede: december 2017, rejste med familie
Tak, Finn Bygballe P
Jesper Agerskov S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. januar 2018

Kære Fam. Bygballe,

Tak for jeres feedback.
Det glæder os, at i har nydt jeres ophold, vi håber at se jer igen næste år.

Anmeldt d. 23. november 2017

Havde en enkelt overnatning på hotellet. Det er ikke en oplevelse, man vil huske. Hotellet er slidt og værelserne er kedelige. Der virkede trods alt rent - men altså ikke et hotel til andet end overnatning.

• Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, SBraun_12
Jesper Agerskov S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. november 2017

Kære Braun,

Tak for din feedback.
Jeg er ked af, at hotellet ikke har levet op til dine forventninger. Vi tager kritikken til efterretning.

Rigtig god weekend.

Anmeldt d. 5. november 2017 fra mobile enheder

Var her på forretningsrejse og må virkelig at dette hotel fortjener en ekstra stjerne, dejlige værelser god service og god morgenmad. Kan helt sikkert også anbefales til en kærestetur. Dejlig gåtur til centrum. Tá bare ungerne med :-)

Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, MrFootlong
Jesper Agerskov S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. november 2017

Kære MrFootlong,

Tak for din feedback.
Det glæder os at høre, at du har nydt dit ophold og vi håber du får lyst til at vende tilbage.