“Elendig aftensmad”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Vejle Center Hotel
Vurderet som nr. 7 ud af 14 hoteller i Vejle
Anmeldt 17. august 2017 fra mobile enheder

Der er første og sidste gang jeg spiser en så kaldt hakkebøf på dette hotel den var tør og totalt ødelagt det kan man ikke tage 168 danske kroner for.
Den så kaldte hakkebøf var ikke frisk lavet men ja ved været frosset der efter opvarmet i mikro ovn og der efter brændt af på en stege pande.
En Meget Skuffende oplevelse.

Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, Michael M
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. august 2017

Kære Michael,

Tak for din feedback.
Jeg er utrolig ked af, at høre du har haft en dårlig oplevelse i vores restaurant. Kvalitet er selvfølgelig noget vi vægter særdeles højt. Du skal derfor være mere end velkommen til at sende mig en uddybende e-mail, da vi tager dette meget seriøst.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 13. august 2017

Vi havde tre overnatninger på Vejle Center Hotel i forbindelse med operation på Mølholm Privathospital. Pænt, stort, lyst værelse med fint badeværelse. Roligt, der er tæpper på gangene og værelset lå ud mod åen, - væk fra parkeringspladsen.
Der var elkedel, så der kunne brygges kaffe på værelset,- dejligt ! Elevator, så der var ingen problemer med trapper efter operationen.
Hotellet ligger tæt på centrum, hvor der er mange spisemuligheder.
Vi kommer gerne gerne igen til hotellet.

• Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, Else Marie D
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. august 2017

Kære Else Marie,

Tak for din feedback. Jeg er glad for, at i har nyt jeres ophold, og i skal være mere end velkomne til at vende tilbage.

Anmeldt 4. juli 2017

Vejle Center hotel er meget stort og anonymt i sin indretning. Udemærket sted et booke hvis man ikke skal opholde sig på værelset. der var masser af ledig plads da vi var der. Alligevel fik vi tildelt et værelse med udsigt til P-plads. De kunne have højnet det lidt med udsigt til de grønne områder.

Værelsestip: Bed om udsigt til de grønne områder ellers er det ret kedeligt
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Marts 2017, rejste som par
Tak, Sophia H
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. juli 2017

Kære Sophia,

Tak for din feedback.
Jeg håber i har nydt jeres ophold i Vejle. Vi er opmærksom på problemet og vil arbejde på at løse det hurtigst muligt.

Anmeldt 23. maj 2017

Helaftens arrangement i forbindelse med en guldbryllupsfest. Velkomstdrink i foyeren. Lidt forvirrende, da der var andre besøgende, som ikke var med i vores fest. Meget flotte runde borde, men et lidt lille lokale til de 50 personer. Fantastiske søde, smilende, venlige og effektive serveringspiger. Forretten var meget speciel. Det lignede maddiker. Serveret i store dybe tallerkner. Smagte ikke af så meget, men heldigvis var der flütes til. Hovedretten var perfekt. Kalvefilet med grønt, kartofler og sauce. Lækkert, lækkert. Islagkage med guldstøv smagte fortrinligt. Natmaden var hotdogs. Perfekt anrettet med alt tilbehør nemt tilgængeligt. Alt i alt en perfekt aften.

• Overnattede: Maj 2017, rejste med venner
1  Tak, mariannezacho
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. maj 2017

Kære Marianne,

Først og fremmest tak for din feedback, og rigtig dejligt at høre at festen alt i alt har været rigtig god.
Jeg tager din iagttagelser omkring velkomsten videre til vores restaurantchef. Det er vigtigt for os, at alle momenter i festen er tilfredsstillende og ikke spor forvirrende.
Jeg kan se i har fået nordsørejer til forret, måske vi skal overveje hvordan de anrettes næste gang.

Med Venlig Hilsen

Anmeldt 26. april 2017

Vi er en organisation, som holder vores årlige repræsentantskabsmøde og temadag her på Vejle Center Hotel i gode omgivelser, nær åen, og som kræver en del forberedelse. Vi får altid god service, venlighed, god mad og gode lokaler. Det er svært at flytte andre steder hen.
Der er rigeligt mad, en frugtkurv på værelset, bar i kælderen og fleksibilitet. Og så kan man gå langs åen fra stationen - på ca. 15. minutter.

Værelsestip: Ud mod åen, måske lidt væk fra restauranten, men mærkede det slet ikke
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: April 2017, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Else Marie B
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. april 2017

Kære Else Marie,

Vi er glade for, at vi igen har kunne byde jer velkommen til Vejle Center Hotel. Dejligt at i har nydt jeres ophold, og vi glæder os allerede til næste gang i besøger os.

Med Venlig Hilsen
Jesper Agerskov Sørensen

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Vejle
1.0 km væk
5.0 km væk
Sinatur Hotel Haraldskær
BB-Hotel Vejle, Park Hotel
Vis priser

Har du været i Vejle Center Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Vejle Center Hotel

Adresse: Willy Sørensens Plads 3, Vejle 7100, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Vejle
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 7 ud af 14 hoteller i Vejle
Prisområde: 598 kr.-907 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Vejle Center Hotel 3*
Antal værelser: 137
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Vejle Center Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?