Munkebjerg Bed & Breakfast(Børkop)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 28/07
156 $
141 $
123 $
Besparelsesbesked! 33 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 33 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 184 $ pr. overnatning.

Gratis afbestilling indtil d. 27/07
125 $
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 146 $ pr. overnatning.

138 $
Gratis afbestilling indtil d. 27/07
102 $
  • Morgenmad inkluderet
Camping Jelling(Jelling)(Meget for pengene!)
107 $
Siesta-Vejle(Vejle)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 23/07
86 $
Anmeldt for 13. august 2017

Vi havde tre overnatninger på Vejle Center Hotel i forbindelse med operation på Mølholm Privathospital. Pænt, stort, lyst værelse med fint badeværelse. Roligt, der er tæpper på gangene og værelset lå ud mod åen, - væk fra parkeringspladsen.
Der var elkedel, så der kunne brygges kaffe på værelset,- dejligt ! Elevator, så der var ingen problemer med trapper efter operationen.
Hotellet ligger tæt på centrum, hvor der er mange spisemuligheder.
Vi kommer gerne gerne igen til hotellet.

• Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, Else Marie D
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. august 2017

Kære Else Marie,

Tak for din feedback. Jeg er glad for, at i har nyt jeres ophold, og i skal være mere end velkomne til at vende tilbage.

Med venlig hilsen

Anmeldt for 4. juli 2017

Vejle Center hotel er meget stort og anonymt i sin indretning. Udemærket sted et booke hvis man ikke skal opholde sig på værelset. der var masser af ledig plads da vi var der. Alligevel fik vi tildelt et værelse med udsigt til P-plads. De kunne have højnet det lidt med udsigt til de grønne områder.

Værelsestip: Bed om udsigt til de grønne områder ellers er det ret kedeligt
  • Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, Sophia H
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. juli 2017

Kære Sophia,

Tak for din feedback.
Jeg håber i har nydt jeres ophold i Vejle. Vi er opmærksom på problemet og vil arbejde på at løse det hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

Anmeldt for 23. maj 2017

Helaftens arrangement i forbindelse med en guldbryllupsfest. Velkomstdrink i foyeren. Lidt forvirrende, da der var andre besøgende, som ikke var med i vores fest. Meget flotte runde borde, men et lidt lille lokale til de 50 personer. Fantastiske søde, smilende, venlige og effektive serveringspiger. Forretten var meget speciel. Det lignede maddiker. Serveret i store dybe tallerkner. Smagte ikke af så meget, men heldigvis var der flütes til. Hovedretten var perfekt. Kalvefilet med grønt, kartofler og sauce. Lækkert, lækkert. Islagkage med guldstøv smagte fortrinligt. Natmaden var hotdogs. Perfekt anrettet med alt tilbehør nemt tilgængeligt. Alt i alt en perfekt aften.

• Overnattede: maj 2017, rejste med venner
1  Tak, mariannezacho
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. maj 2017

Kære Marianne,

Først og fremmest tak for din feedback, og rigtig dejligt at høre at festen alt i alt har været rigtig god.
Jeg tager din iagttagelser omkring velkomsten videre til vores restaurantchef. Det er vigtigt for os, at alle momenter i festen er tilfredsstillende og ikke spor forvirrende.
Jeg kan se i har fået nordsørejer til forret, måske vi skal overveje hvordan de anrettes næste gang.

Anmeldt for 26. april 2017

Vi er en organisation, som holder vores årlige repræsentantskabsmøde og temadag her på Vejle Center Hotel i gode omgivelser, nær åen, og som kræver en del forberedelse. Vi får altid god service, venlighed, god mad og gode lokaler. Det er svært at flytte andre steder hen.
Der er rigeligt mad, en frugtkurv på værelset, bar i kælderen og fleksibilitet. Og så kan man gå langs åen fra stationen - på ca. 15. minutter.

Værelsestip: Ud mod åen, måske lidt væk fra restauranten, men mærkede det slet ikke
  • Overnattede: april 2017, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Else Marie B
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. april 2017

Kære Else Marie,

Vi er glade for, at vi igen har kunne byde jer velkommen til Vejle Center Hotel. Dejligt at i har nydt jeres ophold, og vi glæder os allerede til næste gang i besøger os.

Anmeldt for 15. april 2017 fra mobile enheder

En enkelt overnatning. Hotellet var rigtig flot og værelserne var virkelig pæne. Servicen var høj og selvom vi have tidlige planer, så fik vi morgenmad før tid, dog var denne morgenmad ikke noget særligt. Det var en kedelig morgenmad, desværre.

Overnattede: april 2017, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Rasmus A
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. april 2017

Kære Rasmus,

Tak for de pæne ord. Vi er glade for, at du har nydt dit ophold. Vi vil prøve at forbedre vores tidlige grab & run morgenmad fremadrettet.