125 $
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 143 $ pr. overnatning.

Munkebjerg Bed & Breakfast(Børkop)(Meget for pengene!)
86 $
  • Restaurant
163 $
122 $
Besparelsesbesked! 26 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 26 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 164 $ pr. overnatning.

156 $
Orbitz.com
102 $
Anmeldt for 15. april 2017 fra mobile enheder

En enkelt overnatning. Hotellet var rigtig flot og værelserne var virkelig pæne. Servicen var høj og selvom vi have tidlige planer, så fik vi morgenmad før tid, dog var denne morgenmad ikke noget særligt. Det var en kedelig morgenmad, desværre.

Overnattede: april 2017, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Rasmus A
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. april 2017

Kære Rasmus,

Tak for de pæne ord. Vi er glade for, at du har nydt dit ophold. Vi vil prøve at forbedre vores tidlige grab & run morgenmad fremadrettet.

Med Venlig Hilsen
Jesper Agerskov Sørensen

Anmeldt for 6. marts 2017

Dejligt hotel, imødekommende personale. Skønne store værelser, dog havde vi et værelse som lå lige ud til opgang, hvilket betød en del støj og en dårlig nattesøvn. Der var et stort og meget lækkert morgenbord med alt hvad det indebær, vi kommer helt sikkert igen. God beliggenhed.

Overnattede: marts 2017
Tak, Jesper B
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. april 2017

Kære Jesper,

Jeg beklager for den dårlige nattesøvn, vi vil bestræbe os på at løse problemet.

Dog glæder vi os meget til, at byde jer velkommen en anden gang.

Med Venlig Hilsen
Jesper S

Anmeldt for 9. november 2016 fra mobile enheder

Der er styr på tingene. Center hotellet har styr på kursusophold. Lokalerne er fine og overskuelige. Maden ok. Som man ser den mange steder. Værelserne gennemsnitlige og kedelige.
Gir det tre stjerner fordi - de gør hvad de skal men overrasker absolut ikke. Det sikre valg for dig der planlægger et kursus. Ingen overraskelser her!

Overnattede: november 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, vGuldahl
Svar fra ledelsen:Svarede 15. november 2016

Kære Morten

Mange tak for dit besøg samt for din feedback.

Vi er glade for at det hele har fungeret på hotellet.

Og håber, at se dig igen en anden gang.

Supervisor receptionen

Anmeldt for 20. oktober 2016

Det er et ok hotel som nogle gange fåes til gode priser. Morgen buffeten er rigtig god men åbner først kl. 7.00 men jeg får som regel allernådigst lov til at snige mig ind kl. 6.45, så kan jeg nå at møde samtidig med mine medarbejere. Det er sådan meget gennemsnitligt og selv om jeg overnatter i Vejle hver uge så er det ikke et sted jeg kommer fast, men hvis prisen er god så er det OK. Selv når der er åbnet for morgenmaden går der rengørings folk rundt i hallén det ville være bedre at de var færdige FØR kl. 7.00. Som regel er værelserne OK men ikke vildt moderne men jeg har også sovet på et ret tarveligt værelse med parket gulv og dårlig udluftning.

• Overnattede: september 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jacob A
Svar fra ledelsen:Svarede 24. oktober 2016

Kære Jacob

Først og fremmest mange tak for dine besøg.

Vi er kede af at høre at du ikke var til freds med det værelse, som du har overnattet på. Var du oppe og give receptionen besked omkring dette - da der havde været mulighed for at få et andet værelse.

Omkring morgenmaden, så er der mulighed for en grab-and-run morgenmad fra kl. 05.00 om morgenen.

Vi tager din feedback omkring dine ophold til os, da det er vigtig for os at vores gæster har en god oplevelse her på Vejle Center Hotel.

Supervisor receptionen

Anmeldt for 18. september 2016 fra mobile enheder

Et dejligt stort værelse med fint badeværelse og mulighed for at lave kaffe og te. Morgenmadsbuffet med fint stort udvalg. Dejlig udendørs terrasse gør det muligt at tage en kop kaffe udendørs med en fin udsigt. God service i receptionen og gratis parkering.
Den centrale beliggenhed gør hotellet egnet som udgangspunkt for enten bytur i Vejle eller udflugt til diverse seværdigheder som Legoland.

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, Susanne K
Svar fra ledelsen:Svarede 20. september 2016

Kære Susanne K.

Mange tak for dit besøg og for din feedback.

Vi håber, at kunne byde velkommen på Vejle Center Hotel igen en anden gang.

Receptionen