“Igen og igen - Vejle Center Hotel giver os altid det bedste”
Anmeldelse af Vejle Center Hotel

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Vurderet som nr. 7 ud af 14 hoteller i Vejle
Anmeldt 26. april 2017

Vi er en organisation, som holder vores årlige repræsentantskabsmøde og temadag her på Vejle Center Hotel i gode omgivelser, nær åen, og som kræver en del forberedelse. Vi får altid god service, venlighed, god mad og gode lokaler. Det er svært at flytte andre steder hen.
Der er rigeligt mad, en frugtkurv på værelset, bar i kælderen og fleksibilitet. Og så kan man gå langs åen fra stationen - på ca. 15. minutter.

Værelsestip: Ud mod åen, måske lidt væk fra restauranten, men mærkede det slet ikke
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: April 2017, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Else Marie B
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. april 2017

Kære Else Marie,

Vi er glade for, at vi igen har kunne byde jer velkommen til Vejle Center Hotel. Dejligt at i har nydt jeres ophold, og vi glæder os allerede til næste gang i besøger os.

Jesper Agerskov Sørensen

Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

En enkelt overnatning. Hotellet var rigtig flot og værelserne var virkelig pæne. Servicen var høj og selvom vi have tidlige planer, så fik vi morgenmad før tid, dog var denne morgenmad ikke noget særligt. Det var en kedelig morgenmad, desværre.

Overnattede: April 2017, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Rasmus A
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. april 2017

Kære Rasmus,

Tak for de pæne ord. Vi er glade for, at du har nydt dit ophold. Vi vil prøve at forbedre vores tidlige grab & run morgenmad fremadrettet.

Jesper Agerskov Sørensen

Anmeldt 6. marts 2017

Dejligt hotel, imødekommende personale. Skønne store værelser, dog havde vi et værelse som lå lige ud til opgang, hvilket betød en del støj og en dårlig nattesøvn. Der var et stort og meget lækkert morgenbord med alt hvad det indebær, vi kommer helt sikkert igen. God beliggenhed.

Overnattede: Marts 2017
Tak, Jesper B
Jesper S, Receptionschef hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. april 2017

Kære Jesper,

Jeg beklager for den dårlige nattesøvn, vi vil bestræbe os på at løse problemet.

Dog glæder vi os meget til, at byde jer velkommen en anden gang.

Jesper S

Anmeldt 9. november 2016 fra mobile enheder

Der er styr på tingene. Center hotellet har styr på kursusophold. Lokalerne er fine og overskuelige. Maden ok. Som man ser den mange steder. Værelserne gennemsnitlige og kedelige.
Gir det tre stjerner fordi - de gør hvad de skal men overrasker absolut ikke. Det sikre valg for dig der planlægger et kursus. Ingen overraskelser her!

Overnattede: November 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Morten A
Svar fra ledelsen:Svarede 15. november 2016

Kære Morten

Mange tak for dit besøg samt for din feedback.

Vi er glade for at det hele har fungeret på hotellet.

Og håber, at se dig igen en anden gang.

Med venlig hilsen

Line Terling
Supervisor receptionen

Anmeldt 20. oktober 2016

Det er et ok hotel som nogle gange fåes til gode priser. Morgen buffeten er rigtig god men åbner først kl. 7.00 men jeg får som regel allernådigst lov til at snige mig ind kl. 6.45, så kan jeg nå at møde samtidig med mine medarbejere. Det er sådan meget gennemsnitligt og selv om jeg overnatter i Vejle hver uge så er det ikke et sted jeg kommer fast, men hvis prisen er god så er det OK. Selv når der er åbnet for morgenmaden går der rengørings folk rundt i hallén det ville være bedre at de var færdige FØR kl. 7.00. Som regel er værelserne OK men ikke vildt moderne men jeg har også sovet på et ret tarveligt værelse med parket gulv og dårlig udluftning.

• Overnattede: September 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jacob A
Svar fra ledelsen:Svarede 24. oktober 2016

Kære Jacob

Først og fremmest mange tak for dine besøg.

Vi er kede af at høre at du ikke var til freds med det værelse, som du har overnattet på. Var du oppe og give receptionen besked omkring dette - da der havde været mulighed for at få et andet værelse.

Omkring morgenmaden, så er der mulighed for en grab-and-run morgenmad fra kl. 05.00 om morgenen.

Vi tager din feedback omkring dine ophold til os, da det er vigtig for os at vores gæster har en god oplevelse her på Vejle Center Hotel.

Med venlig hilsen

Line Terling
Supervisor receptionen

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Vejle
Cabinn, Vejle
Scandic Jacob Gade
Nr. 4 af 14 i Vejle
333 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Vejle Center Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Vejle Center Hotel

Adresse: Willy Sørensens Plads 3, Vejle 7100, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Vejle
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 7 ud af 14 hoteller i Vejle
Prisområde: 576 kr.-905 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Vejle Center Hotel 3*
Antal værelser: 137
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Vejle Center Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?