“Fint hotel”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Vejle Center Hotel
Vurderet som nr. 7 ud af 14 hoteller i Vejle
Anmeldt 1. oktober 2015

Udmærket hotel i nærheden af centrum hvor enkelte værelser har udsigt til åen.
Super morgmad- og frokost buffet.
Hotellet fremstår lidt kedeligt og minder mere om et motel, men indeholder det fornødne og det som kan forventes til prisen.

Værelsestip: Bed om et værelse mod åen.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: August 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Aaskov666
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 15. september 2015

På dette hotel lidt udenfor centrum, får du en udmærket overnatning, men uden megen hygge. Værelserne er, som resten af hotellet udmærkede, men meget upersonlige. Der er 10-15 minutters gåtur ind til centrum via en sti langs åen.
Morgenmadsbordet er stort og flot.

• Overnattede: September 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jbing2013
Anmeldt 27. august 2015

Værelset var redt op til 4 selvom vi kun var 2, sengene stod som i en sovesal, et langt skrivebord men ingen stole til, ingenting på væggene, et virkeligt kedeligt værelse. TV med 28 kanaler men ingen med dansk undertekst da jeg påtalte det blev der sagt at det var senderen i Vejle der skyld i det!!! Selvfølgelig var det ikke det. Morgenmaden var et stort rod, bl.a stod skilte ved æg forkert. Gratis WiFi, ja en dag derefter bliver man smidt af. En meget dårlig oplevelse.

• Overnattede: Juli 2015, rejste med familie
Tak, Ann-Mari S
Anmeldt 4. august 2015

var her på et 3 dages ophold 2 voksne & 2 børn hvor vi skulle besøge vejle og legoland
personalet i receptionen var venligt & hjælpsomt men så er der ikke mere positivt at sige om hotellet.kedeligt belligenhed,meget slidte værelser & bygninger.manglende rengøring var der 3 dage ingen tømning af affald på værelset mm,det har vi aldrig oplevet før,spiste 1 dag i resturanten bestilte cappasio som smagte dejligt men fik så bestilt plankesteak og der var store forventninger til denne, da den kom ind blev den serveret på tallerken og totalt tørstegt og vi fik alle almindelige kartofler som var så hårde at de næsten ikke var til at spise, tror de var forlavet og derefter opvarmet.
alt ialt en skuffende oplevelse.morgenmaden var meget jævn & lidt kedeligt ingen varme ting.vi booker aldrig på dette hotel igen desværre.

• Overnattede: Juli 2015, rejste med familie
1  Tak, khaldHvidovre
Anmeldt 21. maj 2015

Vi havde nogle fantastisk flotte dage på Vejle Centerhotel. Utrolig service-minded og hyggelig stemning på hotellet. Morgenbuffeten var over al forventning. Vi kan varmt anbefale dette hotel til andre:)

• Overnattede: April 2015, rejste med familie
Tak, Susanne S
Casper S, Gæsteansvarlig hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. maj 2015

Hej Susanne. Tak for den flotte anmeldelse og fordi du gav dig tid til at skrive den. Det betyder meget for os. Vi er rigtig glade for, at I nød Jeres ophold hos os. Vi håber at I vil komme igen en anden gang

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Vejle
1.0 km væk
5.0 km væk
Sinatur Hotel Haraldskær
BB-Hotel Vejle, Park Hotel
Vis priser

Har du været i Vejle Center Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Vejle Center Hotel

Adresse: Willy Sørensens Plads 3, Vejle 7100, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Vejle
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 7 ud af 14 hoteller i Vejle
Prisområde: 601 kr.-911 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Vejle Center Hotel 3*
Antal værelser: 137
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Vejle Center Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?