Sinatur Hotel Haraldskær(Vejle)
156 $
  • Gratis parkering
Munkebjerg Bed & Breakfast(Børkop)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 26/07
86 $
125 $
162 $
122 $
Besparelsesbesked! 35 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 35 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 188 $ pr. overnatning.

137 $
135 $
128 $
ScandicHotels.com
  • Restaurant
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 144 $ pr. overnatning.

101 $
124 $
121 $
Hotels.com
  • Gratis parkering
Camping Jelling(Jelling)(Meget for pengene!)
107 $
71 $
Anmeldt for 15. september 2015

På dette hotel lidt udenfor centrum, får du en udmærket overnatning, men uden megen hygge. Værelserne er, som resten af hotellet udmærkede, men meget upersonlige. Der er 10-15 minutters gåtur ind til centrum via en sti langs åen.
Morgenmadsbordet er stort og flot.

• Overnattede: september 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jbing2013
Anmeldt for 27. august 2015

Værelset var redt op til 4 selvom vi kun var 2, sengene stod som i en sovesal, et langt skrivebord men ingen stole til, ingenting på væggene, et virkeligt kedeligt værelse. TV med 28 kanaler men ingen med dansk undertekst da jeg påtalte det blev der sagt at det var senderen i Vejle der skyld i det!!! Selvfølgelig var det ikke det. Morgenmaden var et stort rod, bl.a stod skilte ved æg forkert. Gratis WiFi, ja en dag derefter bliver man smidt af. En meget dårlig oplevelse.

• Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Ann-Mari S
Anmeldt for 4. august 2015

var her på et 3 dages ophold 2 voksne & 2 børn hvor vi skulle besøge vejle og legoland
personalet i receptionen var venligt & hjælpsomt men så er der ikke mere positivt at sige om hotellet.kedeligt belligenhed,meget slidte værelser & bygninger.manglende rengøring var der 3 dage ingen tømning af affald på værelset mm,det har vi aldrig oplevet før,spiste 1 dag i resturanten bestilte cappasio som smagte dejligt men fik så bestilt plankesteak og der var store forventninger til denne, da den kom ind blev den serveret på tallerken og totalt tørstegt og vi fik alle almindelige kartofler som var så hårde at de næsten ikke var til at spise, tror de var forlavet og derefter opvarmet.
alt ialt en skuffende oplevelse.morgenmaden var meget jævn & lidt kedeligt ingen varme ting.vi booker aldrig på dette hotel igen desværre.

• Overnattede: juli 2015, rejste med familie
1  Tak, khaldHvidovre
Anmeldt for 21. maj 2015

Vi havde nogle fantastisk flotte dage på Vejle Centerhotel. Utrolig service-minded og hyggelig stemning på hotellet. Morgenbuffeten var over al forventning. Vi kan varmt anbefale dette hotel til andre:)

• Overnattede: april 2015, rejste med familie
Tak, Susanne S
Casper S, Gæsteansvarlig hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. maj 2015

Hej Susanne. Tak for den flotte anmeldelse og fordi du gav dig tid til at skrive den. Det betyder meget for os. Vi er rigtig glade for, at I nød Jeres ophold hos os. Vi håber at I vil komme igen en anden gang

Anmeldt for 29. april 2015

Vejle Center Hotel er centralt beliggende i Vejle, godt 1 km fra banegården og lige midt i et stort idrætscenter. Hotellet er især velegnet til konferencer med store rummelige værelser, gode konferencefaciliteter med power point og bar i kælderen. Maden er i en kvalitet over gennemsnittet. Man spiser godt her. Betjeningen i reception og restaurant er venlig, hjælpsom og imødekommende.
Det er altså fortrinligt til konferencer, hvorimod jeg ikke ville bruge det til privat ophold. Her savner man noget atmosfære og miljø.

• Overnattede: april 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Lars M
Vejle_Center_Hotel, Gæsteansvarlig hos Vejle Center Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. maj 2015

Hej Lars. Tak for din anmeldelse af vores hotel. Det er korrekt at vi har mange konferencer på hotellet, men vi forsøger efter bedste evne at omstille os til feriesæsonen og til weekenderne for, at lave en mere hyggelig atmosfære for turister og feriegæster. Har du nogle forslag til forbedringer er du hjertelig velkommen til at kontakte os. Endnu engang tak for dit input