160 US$
Hotels.com160 US$
Priceline160 US$
Travelocity160 US$
Anmeldt d. 30. juli 2022

Min mand og jeg har booket tre overnatninger med tre retter alle tre aftener til lige under 7000kr. Vi har før besøgt Munkebjerg og været meget tilfredse. Vi har glædet os til opholdet.Denne gang er vi dog skuffede over værelset. To enkeltmandssenge står sammen med hver deres enkelte topmadras. Så snart en af os nærmer os midten glider sengene fra hinanden. Vi har efterspurgt mulighed for klips til at holde sengene samlet, en dobbelt topmadras eller lign. Personalet har været venlige, men den eneste løsning vi er præsenteret for er en opgradering til andet værelse til 400kr ekstra pr. nat, som ‘helt særligt kunne gives til 300kr pr nat. Det vil sige 600kr for at ligge i samme seng!

Dato for ophold: juli 2022
Tak, 206ida_
Charlotte Glistrup Petersen, Andet hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2022

Kære 206ida
Tak for jeres besøg på Munkebjerg Hotel, vi sætter pris på din feedback.
Venlig hilsen

Anmeldt d. 8. juni 2022 fra mobile enheder

Fantastisk ophold. Meget venligt og hjælpsomt personale og skønne omgivelser. Spaområdet fungerer godt og er lækkert.
Vi spiste i Panorama restauranten og tjeneren fixede os en vinmenu der var perfekt match. En rigtig god oplevelse med retterne og den fine betjening.
Eneste ting der savnes - god kaffe på morgen buffeten, det kunne godt gøres bedre, men heldigvis kunne vi så købe en kop i loungbaren.
Fantastiske gåture lige uden for hotellet.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, Charlotte B
Charlotte Glistrup Petersen, Andet hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juni 2022

Kære Charlotte
Mange tak for dit besøg her på Munkebjerg Hotel, det er dejligt at høre at du nød dit ophold og de skønne omgivelser.
Mon du så vores nye kaffemaskine, hvor ved morgenbuffeten kan vælge diverse specialkaffer?
Vi håber at se dig igen en anden gang.
De bedste hilsner

Anmeldt d. 4. juni 2022 fra mobile enheder

Er firma arrangement skulle afholdes på smukke Munkebjerg, havde kun hørt godt om det.
Vi (7 Pers) startede dagen med frokost i restauranten, men ak, her gik det galt ! Vi sad først og måtte vente 20 min på at afgive ordre på drikkevarer, herefter kom den glade, smilende restaurant chef og modtog vores ordre, alt var godt, troede vi, det vi bestilte kom total blandet ind, nogle fik forret andre hovedret, maden var sådan set i orden, men efter 2 timer fik vi vores sidste mad …. 2 timer, de kom endda og spurte om de måtte støvsuge mens vi sad der ?? Det gør man da ikke ? Resten af opholdet forløb fint, da vi ikke ville gentage succesen spiste vi aftensmad i Vejle by.
Spa er fint og pæne værelser.
Bare lidt en øv start.

Værelsestip: Overvej om du vil bruge tid i restauranten, sløvt personale …..
Dato for ophold: juni 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, KasperBRH
Charlotte Glistrup Petersen, Andet hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juni 2022

Kære Kasper,
Tak for din anmeldelse.
Vi er kede af din oplevelse. Det er bestemt ikke Munkebjerg standard.
Vil du kontakte mig direkte via mail cp" munkebjerg.dk for videre dialog.

Med venlig hilsen
Charlotte Petersen / Receptionschef

Anmeldt d. 17. maj 2022 fra mobile enheder

Munkebjerg hotel ligger i idylliske omgivelser, med smuk udsigt over fjorden.
Personalet lige fra indtjekning samt udtjekning var særdeles høflige og informative, ikke mindst så er hotellets personale omkring baren og restauranten i meget høj grad imødekommende.
Vi var for første gang på Munkebjerg i bededagsferien, og det er absolut ikke sidste gang vi har været der.
De varmeste anbefalinger medgives hermed.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, perb614
Charlotte Glistrup Petersen, Andet hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. maj 2022

Kære Per
Mange tak for de venlige ord, det glæder os meget at I nød opholdet her på Munkebjerg.
Vi håber at se jer igen ved en anden lejlighed.
Venlig hilsen

Anmeldt d. 17. maj 2022

Vi havde i weekenden den bedste konfirmation for vores søn. Alt var i top fra service, til vin og mad. Tjernerne havde et dejligt smil på læben og uanset hvilket spørgsmål vi stillede blev det løst til perfektion. Der var en dejlig rolig atmosfære og vi som værter kunne slapper 100% af under festen.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, 194trinec

Kære Trine
Stort Tillykke med jeres søns konfirmation. Det glæder os meget at I havde en dejlig dag, hvor I kunne slappe af og nyde den store dag med jeres gæster.
De Bedste hilsner