3 personer kigger på dette hotel
140 US$
Gratis afbestilling indtil d. 28.05.22
Book nu, betal under opholdet
143 US$
Gratis afbestilling indtil d. 27.05.22
Hotel Website
134 US$
Priceline155 US$
Hotels.com140 US$
Travelocity140 US$
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Vi har boet på Munkebjerg Hotel rigtig mange gange - denne gang var desværre en skuffelse. Hovedårsagen var udpræget underbemanding hvilket især var tydeligt i restauranten og ift. rengøringen. Morgenmaden var ok, men ved aftenbuffet manglede der ofte kød, sovs og diverse andre retter. Rengøring bestod hovedsagelig i at ordne dynen sent på eftermiddagen. Vi kommer tilbage, men det skal være bedre næste gang. Tænker ikke at hotellet kan opretholde de fire stjerne, hvis der ikke gøres en indsats.

1  Tak, Friiserne
Munkebjerg Hotel, Gæsteservice/reception hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2021

Kære Friiserne,
Tak for din feedback, som vi sætter stor pris på.
Vi er kede af at opholdet denne gang ikke levede op til jeres forventninger.
Jeg håber du har lyst til at kontakte mig direkte på mail cp@munkebjerg.dk, for en konstruktiv dialog.
De bedste hilsner Charlotte Petersen / Receptionschef

Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Har igennem tiden ofte overnattet på Munkebjerg (og de andre hoteller ved Vejle Fjord) og da vi skulle bruge et par ekstra overnatningerne i slutningen af vores ferie bookede vi samme dag som vi ankom et standard værelse.
Værelset har teknisk set 4 sovepladser, men da vi så det var det for lille og bad derfor om at booke et værelse mere. Desværre ville hotellet have en stor overpris i forhold til hvad vi kunne have booket det til på deres egen hjemmeside samme morgen.
Derudover er aftenbuffet kedelig og for dyr, priserne på drikkevarer er voldsomt høje og hotellet fremstår nu for gammelt.
Man kan helt sikkert få bedre ‘value for money’ på andre hoteller rundt om Vejle Fjord og også i de nærliggende byer med fjorde.

Tak, Kjelgaard
Charlotte Glistrup Petersen, Andet hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2021

Kære Kjelgaard
Mange tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at høre at I ikke var tilfreds med vores priser. Med hensyn til prisen på værelser, så er den dynamisk, og ændres løbende og automatisk, baseret på udbud og efterspørgsel.
Jeg håber at I alligevel havde et par gode dage her på Munkebjerg.

Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde virkelig glædet os til en overnatning sammen med vores store børn. Vi fik en venlig og høflig velkomst i receptionen. Tak for det. Værelserne er nedslidte, sengene er nærmest umulige at sove i. Vi havde bestilt 2 retters aftensmad som af hotellet blev konverteret til buffet - en buffet der fåes bedre på flammen og det siger ikke så lidt. Priser for drikkevarer er skyhøje. Serveringspersonale var mildest talt uhøflige og virkede ligeglade med os. Vi spurgte om vi kunne låne badekåber hvilket hører sig til på et wellness hotel - det kunne vi men det kostede 100 pr. stk. Vi skulle også betale for at låne tennisbane. Det virker som en pengemaskine hvor man prøver at få folk til at betale mest muligt. Vi kommer ikke tilbage.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Maria T

Kære 191mariat
Mange tak for din feed back. Jeg er ked af at høre at vi ikke levede op til jeres forventninger.

Anmeldt d. 23. juli 2021 fra mobile enheder

Dejligt hotel, super service fra både reception og tjenere i restauranten! Man kan sagtens have en baby med til bords :-) Super lækker rødspætte med lækkert tilbehør!
Lækkert spa med både boblebad, damp og sauna, og åbent for børn om aftenen.
Vi kommer igen!

Tak, Katrine S

Kære Escape
Mange tak for din feed back. Det glæder os meget at I havde et dejligt ophold.

Anmeldt d. 23. juli 2021 fra mobile enheder

Stedet var engang super, men tiden er løbet fra det. Slidt og gammelt. Sengene er så slidte at man næsten hellere vil sove på gulvet.
En øl koster 105 kr. men servicen er elendig i baren. Bordene bliver ikke tørt af og det føles lidt som at være på et billigt hotel i Østeuropa, dog med danske priser +60%.
Morgenmaden er den største skuffelse. Pulveræg og bacon der er så sej at det ikke kan tygges. Tror kokken er sendt hjem og der er hyret en kantinedame til at stå for maden…
Alt i alt et skuffende ophold under det niveau som de lover kunderne.
Personalet i receptionen var de eneste der var super søde og virkede oprigtigt interesseret i gæsterne.

Værelsestip: Undgå maden og baren…
Tak, 933DanielJ

Kære Daniel
Jeg er ked af at høre at I ikke var tilfredse med opholdet her på Munkebjerg. Det lader til at der er et par misforståelser, bl.a. er prisen på en alm flaskeøl kun kr. 40 og på en specialøl på 50 cl kr. 89. Vi bruger ikke pulveræg, men pasteuriserede æg til scramble eggs på morgenbuffeten.
Mange tak for din feed back, det sætter vi pris på.