Anmeldt d. 20. februar 2020

Hyggeligt sted. Med både restaurant, fitness pool og bobblebad :)
Skøn personale
Maden var super lækker og betjeningen var i topon .Nogle gode vandreruter i forskellige længder.
Kan anbefales
Jeg vil helt sikkert komme igen

Dato for ophold: februar 2020
Tak, 239selcuku
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. marts 2020

Kære 239selcuku
Mange tak for din fine anmeldelse. Det er dejligt at høre at du følte dig velkommen og nød dit ophold.
Vi glæder os til at se dig igen.
Susanne, receptionen

Anmeldt d. 12. februar 2020 fra mobile enheder

Når man over en weekend (fredag - søndag), befinder sig på hotel Munkebjerg, er det lidt som man er med i én stor familie. Personalet hilser og er smilende, værelset et fint (dig ikke med verdens bedste TV pakke), mad og vine i top. Og lokalet hvor der blev afholdt backgammon turnering, var perfekt. 5 stjerner hele vejen rundt. Vi kommer gerne igen.
Mvh
Michael Weile

Dato for ophold: februar 2020
Tak, michaelwS3501XB
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. februar 2020

Kære michaelwS3501XB
Mange tak for de pæne ord. Vi er glade for at du har haft en god oplevelse og føler dig velkommen og godt tilpas her på Munkebjerg. Vi håber at se dig igen en anden gang.

Anmeldt d. 1. februar 2020 fra mobile enheder

Et rigtig godt hotel fyldt med danske møbelklasikere, hygge, god mad, fantastisk udsigt og ekstremt venlig service.
Og husk at besøge restaurant Treetoo, den er klart Webb af Danmarks bedste restauranter.
Vi kommer igen!

Tak, thorborg

Kære thorborg
Mange tak for din anmeldelse, det er dejligt at høre at du sætter pris på den helt særlige stil og stemning her på Munkebjerg. Vi glæder os til at se dig igen.

Anmeldt d. 16. januar 2020

Skøn oplevelse. Godt værelse med udsigt til fjorden. Maden var super lækker og betjeningen var i top. God massage.Nogle gode vandreruter i forskellige længder, noget til enhver smag. Der var stille på værelsesgangene. Pudebar så du kan vælge pude efter eget ønske.

Tak, 936miel

Kære 936miel
Mange tak for din fine anmeldelse, det glæder os meget at du har nydt dit ophold, og at du også har nydt både massagen, vores gode restaurant, samt den skønne natur.
Vi håber at se dig igen ved en anden lejlighed.

Anmeldt d. 5. januar 2020

Selvom hotellet har nogle år på bagen, og nok kunne trænge til en renovering, var der ikke noget at udsætte på opholdet, gode store værelser og en fremragende morgenmad. Og så er der jo lige beliggenheden og udsigten.

Tak, Carsten B
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. januar 2020

Kære Carsten B
Mange tak for din anmeldelse, det glæder os meget at du har haft et dejligt ophold her på Munkebjerg.
Vi håber at se dig igen ved en anden lejlighed.
Susanne Møller-Johansen,
Receptionen