Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Besøg mellem jul og nytår” 4 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Munkebjerg Hotel

Bedste priser for -
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 4 websteder mere!
Munkebjerg Hotel
Vurderet som nr. 3 ud af 14 hoteller i Vejle
Roskilde, Danmark
12 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Besøg mellem jul og nytår”
4 ud af 5 bobler Anmeldt 2 uger siden fra mobile enheder

Tak, vi havde et dejligt ophold!
Gode store værelser, ikke noget luksus, men det var i orden. Pænt og rent.
Bar og restaurant var top Vi fik den skønneste hummersuppe (er der brugt "tryllestøv"?), den var vildt god. Bagefter peberbøf, flamberet ved bordet. Så var der ikke basis for dessert. Vi var propmætte Rigtig søde, smilende og nærværende tjenere, endog de havde travlt.
Morgenbuffet er noget af det flotteste og lækreste jeg har set af mange steder. Den var simpelthen super!
Tak, vi ses Måske hos mig?

Overnattede December 2016, rejste med familie
Tak, Tine A
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelse, 2 uger siden
Kære Tine A.
Hvor er det dejligt at høre at I har været tilfredse med jeres ophold på Munkebjerg. Om kokkene bruger tryllestøv? Jeg ved det ikke, men de er meget dygtige. Vi håber at I har fået lyst til at besøge os igen på et andet tidspunkt.
receptionen
Skriv en anmeldelse

243 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (24)
Dato | Vurdering
10 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
4 ud af 5 bobler Anmeldt 4 uger siden fra mobile enheder

Var på parweekend i forbindelse med julefrokostarrangement. Vi har deltaget flere år, og det plejer at være lækkert. I år skuffede musikken fælt, men maden var som altid fænomenal. Spiste på tree top fredag og var til julefrokostarrangement lørdag.
Savner noget så simpelt som en elkedel og kaffe/te på værelset for at kunne leve op til de 4 stjerner. Samtidig var dampbad over 30 min om at starte op, vi nåede slet ikke at opleve det varmt.

Overnattede December 2016, rejste som et par
Tak, Trine C
Kære Trine C.
Tak for din review af Munkebjerg hotel. Dejligt at høre at I har været her flere gange til julearrangementer på hotellet og at I var tilfredse med maden i vore restauranter. Vi er kede af at høre, at I var skuffede over musikken til julefrokosten. Det er ikke let at ramme alles ønsker vedrørende musik. Hvad angår elkedel på værelserne, så er de i vore Tree Top værelser og på standart værelserne har man mulighed for at låne en elkedel i receptionen.
Dampbadet skal tændes når det skal bruges og maskinen er desværre 20-30 minutter om at blive varmt nok til at danne dampen. Dette skal vi nok gøre vore gæster tydeligere opmærksom på. Vi håber at I trods dette har lyst til at besøge os igen en anden gang.
receptionen
Vordingborg, Danmark
13 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 13 november 2016 fra mobile enheder

Super hyggeligt hotel, lidt mørkt og man bliver lidt overrasket over udseendet, men hotellet er super lækkert og personalet er rigtig søde! Husk at benytte deres pudeservice hvor du kan vælge din egen pude - super lækkert! Der er to restauranter at vælge mellem en standart (men super lækkert mad!) og en Michelin (dog ikke prøvet).
Hvis man ikke gider forlade hotellet er der rig mulighed for underholdning enten i Spaafdelingen hvor det klart kan anbefales at bestille en Massada behandling af en art! ;-)
Ellers kan man besøge casinoet hvis man har en gambler i maven.

Overnattede November 2016, rejste med venner
Tak, Camilla N
Recptionsmanager, Receptionschef hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelse, 14 november 2016
Kære Camilla N,

Tak for din anmeldelse på Tripadvisor.
Vi er rigtig glade for at du havde et dejligt ophold, og håber snarest at kunne byde dig velkommen igen.
106 anmeldelser
22 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 36 nyttige stemmer
2 ud af 5 bobler Anmeldt 13 november 2016 fra mobile enheder

Jeg kan virkelig ikke forstå at dette hotel har 4 stjerner.det burde være 2 kun.gammelt og slidt .håndtag der er gået i stykker .håndvask der er revnet.bruser der kommer vand ud af i den forkerte ende .ect ect.minder meget om et levn fra 70erne .myg der sidder klasket fast på væggen i november måned ????.spa bad der er overfyldt med ikke virkende sauna .sur receptionist både ved ind og udtjekning.sagde dårligt 2 ord ..føler at man skulle trække 1000 kr fra i pris i forhold til det det udgav sig for.og vi har boet på mange 4 stjernet hoteller der var tip top .nå men morgen buffeten var der ikke noget i vejen med rigeligt af diverse ting til en sulten mave og en rigtig flot udsigt at skylle den ned med.morgen servering personalet var i noget bedre og venligtstillet humør selv om de havde meget travlt.så konklusion er.renovering og opdatering før det er et sted til den pris .

Overnattede November 2016, rejste som et par
Tak, eatnord
Recptionsmanager, Receptionschef hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelse, 16 november 2016
Kære EATNORD,

Tak for din anmeldelse på Tripadvisor.
Vi er meget kede af din oplevelse af Hotel Munkebjerg, og vil meget gerne i dialog med dig.

Har du mulighed for at kontakte os pr mail cp@munkebjerg.dk

Med venlig hilsen
Charlotte Petersen
Receptionschef
Silkeborg, Danmark
9 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 10 november 2016 fra mobile enheder

Overnattede en weekend sammen med min hustru i starten af november. Et fint hotel med god mad, morgenbuffet og en fortrinlig natur.. Vi hyggede os i casinoet der hænger sammen med hotellet og tog til Vejle der ligger 10 min kørsel derfra. Personalet var venligt og imødekommende..

Overnattede November 2016, rejste som et par
Tak, Mrrefsgaard
Kære Mrrefsgaar,

Tak for din anmeldelse på Tripadvisor.

Vi er glade for at i havde et godt ophold, og håber snarest at kunne byde jer velkommen igen.
Slagelse, Danmark
8 anmeldelser
4 ud af 5 bobler Anmeldt 25 oktober 2016

Munkebjerg hotel har en afsides og super god beliggenhed, der kan anbefales. Alle ansatte vi stødte på, var venlige og smilende og har alle ydet en rigtig god service. Selve værelset og stedet fremstår ikke som noget ekstraordinært, men har en hyggelig atmosfære og man føler sig godt tilpas. Vi prøvede både buffet og menukort i panorama restauranten og de levede begge op til forventningerne.

• Overnattede Oktober 2016, rejste som et par
      Renlighed
Tak, SimonChristianBlum
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelse, 7 november 2016
Kære SimonChristianBlum
Tak for din anmeldelse af Munkebjerg hotel. Det er dejligt at høre at du har haft et godt ophold hos os og har nydt de dejlige omgivelser. Vi håber at vi på et senere tidspunkt kan få lov til at byde dig velkommen her igen.
Fredericia, Danmark
10 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 2 oktober 2016

Var til stor fest derude. Vi startede på den store panorama terrasse med udsigt ud over fjorden med en velkomstdrink. Herefter fik vi en fantastisk tre retters menu med dejlige vine til. Morgenmaden er helt speciel med diverse hjemmelavede brød, boller mysli marmelade osv. En fantastisk oplevelse og de er ikke dyrere end så mange andre steder med samme standard. Kan varmt anbefales.

• Overnattede Juni 2016, rejste med venner
      Søvnkvalitet
Tak, Marianne P
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelse, 18 oktober 2016
Kære Marianne P
Det glæder os at I har haft en god oplevelse på Munkebjerg hotel, og har nydt både omgivelser middagen og morgenmaden. Det er altid dejligt med tilfredse gæster. Så tusind tak for den fine review. Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

København
37 anmeldelser
16 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 20 september 2016

Jeg havde mulighed for at overnatte på Munkebjerg Hotel, og jeg blev overrasket over kvaliteten. Jeg benyttede deres wellness faciliteter (havde ikke tålmodighed til at vente på dampbadet) men flot og pænt (ville være rart med skabe så man kan låse sit tøj inde når man bader). Selve hotellet fremstår rigtig pænt, og hyggeligt, jeg ville nemt kunne bruge en time på at gå rundt og kigge .-). Personalet er høfligt og professionelt. Der er 2 grunde til at jeg ikke giver 5 stjerner, morgenmad fra kl 07.00, det er for sent til folk der skal på arbejde, dampbadet skal ikke være så lang tid om at varme op, da jeg gik dernede fra, var der stadig ikke damp i rummet (det var varmt, men ingen damp).

Værelsestip: Få et værelse så langt væk fra receptionen, der er en del støj fra gangen, men vel ikke unormalt
Vis flere værelsestip
  • Overnattede September 2016, rejste på forretning
      Søvnkvalitet
Tak, Michael Y
Recptionsmanager, Receptionschef hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelse, 21 september 2016
Kære Michael Y,

Tak for din anmeldelse på Tripadvisor. Vi er altid meget glade for at få både ris og ros, da det er en stor hjælp i vores bestræbelser på at yde den bedste service.

Vi har desværre ikke været gode nok til at informere dig ved ankomsten, og det beklager jeg rigtig meget. Vi både har skabe hvor du kan låse dit tøj inde, samt tilbyder morgenmad fra kl. 04:00.

I Fitness området findes der skabe med lås/nøgle.

Vi tilbyder alle vores gæster en morgenmadspakke fra 04:00 - 06:00, hvor man enten kan vælge at spise i vores lobbybar, eller at få en "to go" pakke med. Der er 2 forskellige pakker man kan vælge.

Omkring dampbadet så ville vi rigtig gerne nedsætte tiden for hvornår der kommer damp, men det er desværre ikke muligt. Maskinen tager ca 20-30 minutter om at danne dampen.

Vi håber at kunne byde dig velkommen på Munkebjerg igen, og vil forsøge at gøre vores tilbud mere synlige, så du en anden gang vil kunne nå at få din morgenmad inden du skal på arbejde.

Du ønskes en dejlig dag.
Sønderborg, Danmark
49 anmeldelser
9 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 11 september 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger i de smukkeste omgivelser. Der er afmærkede løberuter, fantastisk tur i det bakkede terræn. Værelse: bad super lækkert, lyst og rent. Lille terrasse, meget slidt, der var hul i sædet på den ene stol. En del larm fra Casino om natten. Frokost buffet og morgenmad rigtig lækkert. Aftensmad skuffende, dyrekøllen smagte surt. Hotellet fremstår mørkt og lidt tungt. Personalet er meget imødekommende og venlige. Omgivelserne scorer højst point, super smukt!

Overnattede September 2016, rejste som et par
Tak, Henriette D
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelse, 12 september 2016
Kære Henriette D
Tak for at du tog dig tid til at anmelde Munkebjerg hotel. Hotellet er bygget i 1967 og i røde sten som for nogle kan virke lidt mørkt. Andre synes, det er hyggeligt at alt ikke er hvidt. Smag er heldigvis forskellig. Det er meddelt vor tekniske afdeling at der er et hul i den ene stol på terrassen. Dejligt at du syntes om frokost og morgenmad, personalet og vore smukke omgivelser med dejlige løberuter. Vi håber at kunne byde velkommen igen på Munkebjerg.

Grasten, Danmark
26 anmeldelser
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 7 september 2016

Var inviteret til bryllup - vejret var med os. Eftermiddagskaffen kunne indtages på terrassen med den smukkeste udsigt. Bagefter var der middag i selve hotellet, som er ret stort og ligger i parklignende omgivelser. Maden var fremragende. Hotelværelserne er i orden - anden gulvbelægning end tæppe ville være mere tiltalende. En vandkoger eller minibar ville være fint. Personalet var venlig, men nogle af dem kunne måske være lidt mere smilende. Kun selve booking forløb ikke optimalt (aftalt rabat, selv om der blev gjort opmærksom på det, blev ikke givet i første omgang) Jeg måtte bede en ekstra gang.

• Overnattede September 2016, rejste med familie
      Sted
      Renlighed
Tak, Hannelore N
Kære Hannelore N
Tak for din anmeldelse af Munkebjerg Hotel. Det er dejligt at I var tilfredse med middagen.
Men vanskeligt at gøre noget ved gulvbelægningen, da tæpper er støjdæmpende. Der er mulighed for at få værelser med minibar mod en lille merpris. Vandkoger kan lånes i receptionen. Jeg er ked af at høre at der var problemer med den aftalte rabat, men det var godt at I fandt ud af det. Henstillingen om et mere smilende personale er givet videre. Vi håber at du vender tilbage til Munkebjerg Hotel en anden gang.
Receptionen
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Vejle
4.6 km væk
4.5 ud af 5 bobler 267 anmeldelser
5.6 km væk
BEST WESTERN Torvehallerne
Vis priser

Har du været i Munkebjerg Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Munkebjerg Hotel

Ejendom: Munkebjerg Hotel
Adresse: Munkebjergvej 125, Vejle 7100, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Vejle
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Casino og spil Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 2 luksushotel i Vejle
Prisklasse (pr. overnatning): 980 kr.-1.532 kr.
Hotelklasse:4 stjerner — Munkebjerg Hotel 4*
Antal værelser: 149
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
Munkebjerg Hotel ligger midt i Munkebjergskoven, omgivet af frodig bøgeskov, storslået udsigt og adgang lige ned til Vejle Fjord Munkebjerg Hotel rummer 29 luksusværelser, to suiter, to juniorsuiter, og en luksuriøs brude-suite, samt 124 nyrenoverede standardværelser. Alle værelser er indrettet af en designer, for at skabe et ophold i indbydende omgivelser. Munkebjerg Hotel er ligeledes et 5-stjernet møde, kursus- og konferencecenter med en kapacitet fra 2 til 700 deltagere. På Munkebjerg Hotel findes flere restauranter. Her sætter vores egne eksperter i bageri, konditori, charcuteri, røgeri og køkken en ære i at forædle råvarerne, så smagen bliver raffineret, og maden præsenterer sig flot. På hoteller findes natklub, casino, tennisbane, direkte adgang til golfbane samt et stort Fit & Relax område med swimmingpool, spabade, fitness rum mm. Munkebjerg Hotel har eksisteret i mere end 40 år. Hotellet blev bygget af murermester S.A. Geschwendtner, København og drives i dag stadig privat af samme familie med stor respekt for murermesterens kvalitetssans. Vi glæder os til at byde velkommen. ... mere   mindre
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, Hotel.de, Expedia, Priceline og HRS, så du med ro i sindet kan reservere på Munkebjerg Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Munkebjerg Hotel Vejle

Er dette din TripAdvisor-registrering?