“Dejligt ophold - men savner enkelte detaljer for de 4 stjerner”
Anmeldelse af Munkebjerg Hotel

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Munkebjerg Hotel
Vurderet som nr. 3 ud af 14 hoteller i Vejle
Anmeldt 19. december 2016 fra mobile enheder

Var på parweekend i forbindelse med julefrokostarrangement. Vi har deltaget flere år, og det plejer at være lækkert. I år skuffede musikken fælt, men maden var som altid fænomenal. Spiste på tree top fredag og var til julefrokostarrangement lørdag.
Savner noget så simpelt som en elkedel og kaffe/te på værelset for at kunne leve op til de 4 stjerner. Samtidig var dampbad over 30 min om at starte op, vi nåede slet ikke at opleve det varmt.

Overnattede: December 2016, rejste som par
Tak, Trine C
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. december 2016

Kære Trine C.
Tak for din review af Munkebjerg hotel. Dejligt at høre at I har været her flere gange til julearrangementer på hotellet og at I var tilfredse med maden i vore restauranter. Vi er kede af at høre, at I var skuffede over musikken til julefrokosten. Det er ikke let at ramme alles ønsker vedrørende musik. Hvad angår elkedel på værelserne, så er de i vore Tree Top værelser og på standart værelserne har man mulighed for at låne en elkedel i receptionen.
Dampbadet skal tændes når det skal bruges og maskinen er desværre 20-30 minutter om at blive varmt nok til at danne dampen. Dette skal vi nok gøre vore gæster tydeligere opmærksom på. Vi håber at I trods dette har lyst til at besøge os igen en anden gang.
Venlig hilsen
A. Madsen
receptionen

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 13. november 2016 fra mobile enheder

Super hyggeligt hotel, lidt mørkt og man bliver lidt overrasket over udseendet, men hotellet er super lækkert og personalet er rigtig søde! Husk at benytte deres pudeservice hvor du kan vælge din egen pude - super lækkert! Der er to restauranter at vælge mellem en standart (men super lækkert mad!) og en Michelin (dog ikke prøvet).
Hvis man ikke gider forlade hotellet er der rig mulighed for underholdning enten i Spaafdelingen hvor det klart kan anbefales at bestille en Massada behandling af en art! ;-)
Ellers kan man besøge casinoet hvis man har en gambler i maven.

Overnattede: November 2016, rejste med venner
Tak, Camilla N
Recptionsmanager, Receptionschef hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. november 2016

Kære Camilla N,

Tak for din anmeldelse på Tripadvisor.
Vi er rigtig glade for at du havde et dejligt ophold, og håber snarest at kunne byde dig velkommen igen.

Anmeldt 13. november 2016 fra mobile enheder

Jeg kan virkelig ikke forstå at dette hotel har 4 stjerner.det burde være 2 kun.gammelt og slidt .håndtag der er gået i stykker .håndvask der er revnet.bruser der kommer vand ud af i den forkerte ende .ect ect.minder meget om et levn fra 70erne .myg der sidder klasket fast på væggen i november måned ????.spa bad der er overfyldt med ikke virkende sauna .sur receptionist både ved ind og udtjekning.sagde dårligt 2 ord ..føler at man skulle trække 1000 kr fra i pris i forhold til det det udgav sig for.og vi har boet på mange 4 stjernet hoteller der var tip top .nå men morgen buffeten var der ikke noget i vejen med rigeligt af diverse ting til en sulten mave og en rigtig flot udsigt at skylle den ned med.morgen servering personalet var i noget bedre og venligtstillet humør selv om de havde meget travlt.så konklusion er.renovering og opdatering før det er et sted til den pris .

Overnattede: November 2016, rejste som par
1  Tak, eatnord
Recptionsmanager, Receptionschef hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. november 2016

Kære EATNORD,

Tak for din anmeldelse på Tripadvisor.
Vi er meget kede af din oplevelse af Hotel Munkebjerg, og vil meget gerne i dialog med dig.

Har du mulighed for at kontakte os pr mail cp@munkebjerg.dk

Med venlig hilsen
Charlotte Petersen
Receptionschef

Anmeldt 10. november 2016 fra mobile enheder

Overnattede en weekend sammen med min hustru i starten af november. Et fint hotel med god mad, morgenbuffet og en fortrinlig natur.. Vi hyggede os i casinoet der hænger sammen med hotellet og tog til Vejle der ligger 10 min kørsel derfra. Personalet var venligt og imødekommende..

Overnattede: November 2016, rejste som par
Tak, Mrrefsgaard

Kære Mrrefsgaar,

Tak for din anmeldelse på Tripadvisor.

Vi er glade for at i havde et godt ophold, og håber snarest at kunne byde jer velkommen igen.

Anmeldt 25. oktober 2016

Munkebjerg hotel har en afsides og super god beliggenhed, der kan anbefales. Alle ansatte vi stødte på, var venlige og smilende og har alle ydet en rigtig god service. Selve værelset og stedet fremstår ikke som noget ekstraordinært, men har en hyggelig atmosfære og man føler sig godt tilpas. Vi prøvede både buffet og menukort i panorama restauranten og de levede begge op til forventningerne.

• Overnattede: Oktober 2016, rejste som par
Tak, SimonChristianBlum
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig hos Munkebjerg Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. november 2016

Kære SimonChristianBlum
Tak for din anmeldelse af Munkebjerg hotel. Det er dejligt at høre at du har haft et godt ophold hos os og har nydt de dejlige omgivelser. Vi håber at vi på et senere tidspunkt kan få lov til at byde dig velkommen her igen.
Venlig hilsen
A. Madsen

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Vejle
4.6 km væk
Vejle Center Hotel
Nr. 7 af 14 i Vejle
153 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Munkebjerg Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Munkebjerg Hotel

Adresse: Munkebjergvej 125, Vejle 7100, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Vejle
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Casino og spil Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 2 luksushotel i Vejle
Prisområde: 980 kr.-1.575 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Munkebjerg Hotel 4*
Antal værelser: 149
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
Munkebjerg Hotel ligger midt i Munkebjergskoven, omgivet af frodig bøgeskov, storslået udsigt og adgang lige ned til Vejle Fjord Munkebjerg Hotel rummer 29 luksusværelser, to suiter, to juniorsuiter, og en luksuriøs brude-suite, samt 124 nyrenoverede standardværelser. Alle værelser er indrettet af en designer, for at skabe et ophold i indbydende omgivelser. Munkebjerg Hotel er ligeledes et 5-stjernet møde, kursus- og konferencecenter med en kapacitet fra 2 til 700 deltagere. På Munkebjerg Hotel findes flere restauranter. Her sætter vores egne eksperter i bageri, konditori, charcuteri, røgeri og køkken en ære i at forædle råvarerne, så smagen bliver raffineret, og maden præsenterer sig flot. På hoteller findes natklub, casino, tennisbane, direkte adgang til golfbane samt et stort Fit & Relax område med swimmingpool, spabade, fitness rum mm. Munkebjerg Hotel har eksisteret i mere end 40 år. Hotellet blev bygget af murermester S.A. Geschwendtner, København og drives i dag stadig privat af samme familie med stor respekt for murermesterens kvalitetssans. Vi glæder os til at byde velkommen. ... mere   mindre
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Munkebjerg Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Munkebjerg Hotel Vejle

Er dette din TripAdvisor-registrering?