“Perfekt firmajulefrokost”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 28. december 2022

Vi holdt vores julefrokost i Lido Caféens konferencerum med 2 søde og høflige tjenere kun til os. Maden var i top og de udfordringer der vil være sådan en aften blev løst på ingen tid. De to tjenere var gode til at læse selskabet og maden kom på bordet i fin sammenhæng med aftenens festlige indslag.

Tak, hobn79

Anmeldt 21. december 2022

Tusinde tak for et meget vellykket arrangement hos jer i onsdags. Både stedet, maden og betjeningen var i top og vores elever nød cafeoplevelsen

Tak, anntX9063ZG
LIDO_Cafeen, Markedsføring hos Lido Cafeen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. december 2022

Tusinde tak for din fine anmeldelse, jeg er glad for at høre at I havde et dejligt arrangement :-)

Anmeldt 20. december 2022 fra mobile enheder

Fin indretning, venligt personale og lækker mad -hver gang.
Er her af og til med både familie og forrerningsforbindelser og bliver aldrig skuffet.

Tak, Ermin B

Hej Ermin

Tak for din fine anmeldelse, vi er så glade for at du nyder at komme hos os :-)

Anmeldt 31. oktober 2022

Mine døtre og jeg var på hyggetur i Vejle og ville spise en frokost på Lido Caféen. Det var ikke just den bedste beslutning vi traf den dag. Vi blev henvist til et bord udenfor, hvor der ved nærmere gennemsyn var katastrofalt svinet.

Deres rengøringsstandard var i bedste fald mangelfuld. Som det fremgår af de billeder vi tog, er der tale om gammelt skidt, madrester, glasskår og utallige cigaret skodder.

Efter henvendelse hos en ung kvindelig ansat omkring vores observationer, blev vi, i den grad irettesat og belært, om at der som minimum blev gjort rent udenfor 1 gang i ugen.

Hendes måde at respondere på, var yderst ubehageligt, både for os og de andre gæster der sad udenfor restauranten.

Efter hurtig indtagelse af vores mad, blev vi bedt om at forlade restauranten på en særdeles uvenlig facon

Dato for besøg: juli 2022
Tak, bambinob2022

Hej,

Mange tak for din anmeldelse, jeg er rigtig ked af at læse om din oplevelse hos os.
Vi bestræber os altid på at vores tjenere skal yde den bedste service og det lyder som om, at det lige er glippet på jeres besøg, det beklager jeg mange gange.

På din opfordring fik vi besøg af fødevarestyrelsen, som tjekkede op på anmeldelsen og efterlod os med en stor glad smiley. Tak fordi du gør os opmærksom, når noget ikke er som det skal være, på den måde kan vi blive bedre og vi er nu ekstra opmærksomme på risten udenfor.

Du er altid velkommen på Lido caféen, hvor jeg lover at vi vil gøre det bedre til en anden gang. Ellers håber jeg at du kan nyde en af byens andre gode caféer.

Anmeldt 1. oktober 2022

Ærgerligt - vi er normalt ikke meget kritiske, men den brunch var simpelt hen for dårlig. Øv - det kan desværre ikke anbefales.

Dato for besøg: august 2022
1  Tak, HLogMK

Rejsende, der kiggede på Lido Cafeen, kiggede også på

Har du været i Lido Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!