“FANTASTISK”

No 14 Vinbar
nr. 18 af 164 Restauranter i Vejle
Køkkener: Spansk
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Både stemningen, vinen og jeres tapas er helt fantastisk.
Smilende personale også.
Helt klart vores yndlingsted i Vejle!

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Calina C

Anmeldt 22. juni 2016

Fik en sommerfrokost i den hyggelige gård. To, højtbelagte stykker rugbrød med hjemmelavede lækkerier, bla. smørstegt rødspættefilet. Rimelige priser. Kan anbefales.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, ChrTF
Anmeldt 16. juni 2016

Nyd din drink/kolde øl/glas vin i perfekte omgivelser. Hyggeligt gårdmiljø med brosten og er du heldig er der live musik i weekenden.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, DortheVejle
Anmeldt 3. juni 2016

Min familie og jeg var inde og spise tapas på No14 Vinbar, inden vi skulle en tur i biografen ..
Vi valgte ''Dagens tapas'', som bestod af en masse blandet og lækkert tapas, her var alt fra spændende salami med fennikel, forskellige oste til paté med andelever og hvid sherry, samt lidt grønt til.
Vi havde en god oplevelse og et rigtigt hyggeligt besøg.

Dato for besøg: april 2016
Tak, badmann15
Anmeldt 18. maj 2016

Kommer tit på vinbaren for hygge med vin og drinks. Nu skulle maden prøves. Fy skamme os! Det skulle vi have gjort for længe siden.
Fantastisk smagsoplevelse og et fint prisniveau. Meget kompetente og opmærksomme tjenere, som ligeledes er gode til at spotte en vinoplevelse, efter vi har fortalt om vores smag og ønsker.

Dato for besøg: april 2016
1  Tak, majbrittm2016

Rejsende, der kiggede på No 14 Vinbar, kiggede også på

Vejle, Sydjylland

Har du været i No 14 Vinbar? Fortæl om dine oplevelser!