“Vi havde læst gode anmeldelser”

Hotel Hedegaarden Restairamt
nr. 55 af 152 Restauranter i Vejle
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Vi havde læst gode anmeldelser af restauranten og derfor bookede vi bord til frokost en søndag i januar.
Der er en mindre men tilpas og fin udvalg af danske frokostretter. Vi valgte stjerneskud og Ny Nordisk Smørrebrød.
Nyrenoveret frokost lokale, meget hyggeligt, og intim atmosfære.
Maden var virkelig god, store portioner, så vi blev godt mætte. Fornuftige priser og god/ venlig service.
Kommer gerne igen.

Tak, IvanS641

Anmeldt 18. oktober 2019 fra mobile enheder

Lækre stjerneskud til frokost med venner, som havde foreslået restauranten. Det er ikke sidste gang, vi lægger vejen forbi...

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, SusVedel
Anmeldt 21. august 2019

Kan kun anbefale dette hotel og resturant for de prisbevidste ,skulle tro det var et 5stjernet hotel med deres standard

Dato for besøg: august 2019
Tak, michael m
Anmeldt 19. juni 2018

Vi bestilte TOMS TAPASBUFFET ud af huset, til fest hjemme og maden var intet mindre end FANTASTISK! Vores gæster var vildt imponeret over det store udvalg af forskellige retter, den super flotte anretning og synes at alt var virkelig lækkert. Kan varmt anbefales til alle!

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Katharina R
Anmeldt 28. februar 2018 fra mobile enheder

Onsdag aften til et lille firmamøde med 3 Pers. Bestilte tapas og det var en overraskende god oplevelse. Maden var helt i top og der var rigeligt af den. God service og gode priser

Dato for besøg: februar 2018
Tak, sorenmittag

Rejsende, der kiggede på Hotel Hedegaarden Restairamt, kiggede også på

Vejle, Sydjylland
Vejle, Sydjylland

Har du været i Hotel Hedegaarden Restairamt? Fortæl om dine oplevelser!